Tour 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Roglic….. die ligt er ook altijd bij zeg
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Sowieso schandalig hoe er een gebrek aan seingevers is deze tour!!
Zal wellicht met de OS te maken hebben…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Kelderman ook maar deze keer niet
-
- Forum-lid
Jammer voor Wout van Aert ook, had het hem erg gekund na al die valpartijen en pech van de afgelopen maanden. Hopelijk krijgt hij zijn kans nog.
Demare gooide de deur ook voor hem dicht. Uiteindelijk kon hij de andere kant er nog omheen, maar als de deur niet dicht was gedaan......?ColumsbusMJ schreef: ↑11 jul 2024 19:38 Jammer voor Wout van Aert ook, had het hem erg gekund na al die valpartijen en pech van de afgelopen maanden. Hopelijk krijgt hij zijn kans nog.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Zijn ze nodig om de 400m-lopers de juiste richting aan te geven misschien?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Dit vond ik dan wel weer een deklassering waard. Hij ontneemt wout alle kansen.JPAR schreef: ↑11 jul 2024 19:45Demare gooide de deur ook voor hem dicht. Uiteindelijk kon hij de andere kant er nog omheen, maar als de deur niet dicht was gedaan......?ColumsbusMJ schreef: ↑11 jul 2024 19:38 Jammer voor Wout van Aert ook, had het hem erg gekund na al die valpartijen en pech van de afgelopen maanden. Hopelijk krijgt hij zijn kans nog.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.