Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Iedereen bedankt!
@Leim: Ik rij al 7 jaar met de Tune Wassertrager bidonhouders en ik ben er erg enthousiast over. Klemmen goed en door rubber strip verlies je nooit een bidon. Oja; ze zijn ook erg licht.
@Leim: Ik rij al 7 jaar met de Tune Wassertrager bidonhouders en ik ben er erg enthousiast over. Klemmen goed en door rubber strip verlies je nooit een bidon. Oja; ze zijn ook erg licht.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Thnx!
Vooruitgang stuk lichter en stijver, merk het bergop goed dat ik op een ander frame fiets.
En ik vindt hem qua looks ook stuk mooier zeker qua afwerking.
Specialized Diverge Axs
- boswielrenner
- Forum-lid
@Nijkie: mijn binnenbeenlengte is 78.8cm gemeten hart BB tot bovenkant zadel.
Ik gebruik bij mijn andere wielen zwarte mavic ventielen van 60mm, maar deze bestaan niet in 80mm.
Fulcrum wielset is 55mm dus een ventiel van 60mm is waarschijnlijk te kort. Ventielverlengers vind ik toch vaak niet geweldig. Wellicht dat ik een zwarte krimpkous om het ventiel kan doen. Ik ga het wel proberen.
Ik gebruik bij mijn andere wielen zwarte mavic ventielen van 60mm, maar deze bestaan niet in 80mm.
Fulcrum wielset is 55mm dus een ventiel van 60mm is waarschijnlijk te kort. Ventielverlengers vind ik toch vaak niet geweldig. Wellicht dat ik een zwarte krimpkous om het ventiel kan doen. Ik ga het wel proberen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
@Triple A: De Garmin out front mount heb ik nodig om de externe batterij van de Edge 1030 te kunnen monteren. Hetzelfde geldt voor de Garmin verlichting die je met de Edge kunt bedienen. Ik gebruikte altijd een mooiere K-edge out front mount, maar daar kan ik geen andere Garmin accessoires aan vastzetten.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Niet van Mavic maar wel van Aktiv8boswielrenner schreef: ↑17 mei 2018 21:55 Ik gebruik bij mijn andere wielen zwarte mavic ventielen van 60mm, maar deze bestaan niet in 80mm.
https://cyclewear.eu/aktiv-8-binnenband ... zwart.html
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt voor de tip! Zojuist een aantal besteld.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Nog even mijn Tarmac met Lightweight Meilenstein C wielen gefotografeerd. Gewicht komt daarmee rond de 6.8 all in.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29