foto van je fiets
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Maar deze is, volgens mij althans, dan weer een maatje te groot.M.A,S schreef:gezien de Gazelle jammerlijk te klein is ,staat die op MP .
en op MP een nieuwe 2e hands fiets gevonden .
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
nee, hij is perfect , rijdt lekker en zit goed .
- Robert Haven
- Forum-lid
Mijn Cannondale Synapse uit 2008 in volledig carbon uitvoering. Afgemonteerd met Shimano 105, 2x10 (50/34 en 13/25). De cassette wil ik nog wel een keer vervangen door een 12/27.
Hierbij mijn Canyon Aeroad CF SLX 7.0 Di2. Afgemonteerd met Ultegra Di2. Wielset is Mavic Cosmic SLE. De mijne is een 'M', voor degene die daar in geinteresseerd zijn.
Nu bijna een weekje in bezit, ontzettend blij mee. Lang op gewacht (ca. 4 maanden) maar het was het wachten waard.
Matzwarte bidonhouders zijn besteld. Ook zie ik mijzelf genoodzaakt een nieuwe Garmin Edge aan te schaffen, daar ik nu in bezit ben van een grijze Edge 500. Dat kan natuurlijk niet.
Nu bijna een weekje in bezit, ontzettend blij mee. Lang op gewacht (ca. 4 maanden) maar het was het wachten waard.
Matzwarte bidonhouders zijn besteld. Ook zie ik mijzelf genoodzaakt een nieuwe Garmin Edge aan te schaffen, daar ik nu in bezit ben van een grijze Edge 500. Dat kan natuurlijk niet.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX
@Stevendbr: is dit geen optie voor je Gramin 500 in verkeerde kleur: http://www.beslist.nl/products/r/Garmin ... e_500-510/
Carrera Veleno evo: Sram Red, CSC 50mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
- plantagenet
- Forum-lid
Als Stevendbr zo'n fiets kan aanschaffen, zal hij vast ook nog wel geld hebben voor een nieuwe Garmin
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Zo'n mooie fiets verdient idd wel een betere foto
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
-
- Forum-lid
Sinds vandaag de eigenaar van deze ridley