Cannondale
-
- Forum-lid
Mijn zoon heeft deze nog staan,zou daar nog belangstelling voor zijn.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ik denk daar daar zeker belangstelling voor is
Wat is de maat ? (lengte bovenbuis van midden balhoofd tot midden zadelbuis)
De vork is een Time Stiletto ?
Al een prijs in gedachte ?
Prachtige fiets. Als je van die kleur houdt...niet zo'n mooie foto maar dit is mijn TT fiets:wido schreef:Omdat ik mijn Cannondale CAAD3 wil ombouwen naar tijdrit/triathlon fiets was ik op zoek naar Cannondale CAAD3 plaatjes op internet. Toen kwam deze CAAD4 langs.
Zo mooi.......
-
- Forum-lid
Heb net aan mijn zoon gevraagd,de maat is 56 .wido schreef:Ik denk daar daar zeker belangstelling voor is
Er is één shifter stuk en over een prijs heeft tie geen iedee,maar met een redelijk bod is die tevreden,nu staat tie toch maar op zolder omdat tie een andere fiets heeft.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Daar is zeker wel vraag naar. Zijn ontzettend populair als projectjes of winterfiets.
Maak joe woar
Welke FM is dat? Ik zoek nog een goede hier in Almere voor dingen die ik zelf niet kan of het gereedschap niet voor heb en ook niet aan ga schaffen aagezien je het zo weinig gebruikt.Raceben schreef:Soms verbaas ik mij: ga ik met mijn "slag" naar de FM, met in mijn achterhoofd een set nieuwe wielen, houd rekening met pakweg 130 Euro, en die zegt weinig, kijkt naar het wiel, draait eraan en gaat naar de werkplaats. Een kwartiertje later zit er een nieuwe spaak in het wiel en hij is uitgericht. Nu hij toch bezig was en de banden eraf lagen, een nieuwe buitenband laten opzetten. Mijn topper, hij is Belg, spreekt Spaans, Frans, Engels en natuurlijk Nederlands, InterBike in Torreviega, Spanje.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Of contact opnemen met Apexrider, woont om de hoek. Hoewel dat in Almere een relatief begrip is.Zorro schreef: Welke FM is dat? Ik zoek nog een goede hier in Almere voor dingen die ik zelf niet kan of het gereedschap niet voor heb en ook niet aan ga schaffen aagezien je het zo weinig gebruikt.
Staat 'm goed. Sowieso een leuk karretje.