Foto!!! Gefeliciteerd.Wiliertoerist schreef:Was al een tijdje op zoek naar een exemplaar in mooie staat en de juiste maat: GIOS New A-90.
Sinds vandaag in huis, helemaal blij
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Foto's volgen t.z.t.
Ik wil er nog wel wat zaken aan veranderen, maar het belangrijkste eerst, waaronder een breder stuur.
Maar om dan stuur, stuur- en zadelpen uiterlijk op elkaar afgestemd te krijgen, kan het zomaar een nieuwe aanschaf van alle drie worden....
Volgende stap: groepset van Shimano 105 naar Campa + een wielsetje.
Een klein project voor de aankomende winter.
Ik wil er nog wel wat zaken aan veranderen, maar het belangrijkste eerst, waaronder een breder stuur.
Maar om dan stuur, stuur- en zadelpen uiterlijk op elkaar afgestemd te krijgen, kan het zomaar een nieuwe aanschaf van alle drie worden....
Volgende stap: groepset van Shimano 105 naar Campa + een wielsetje.
Een klein project voor de aankomende winter.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 16 okt 2014 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik mocht nog een verjaardagskadootje uitzoeken, en het werden deze:
Hopelijk horen bevroren tenen nu tot het verleden...nu nog iets doen aan bevroren vingers.
En ook een goedkoop kilometertellertje gekocht want de oude was van mijn fiets gevallen. Nu gebeurde dat wel vaker maar dit keer was het definitief.
Hopelijk horen bevroren tenen nu tot het verleden...nu nog iets doen aan bevroren vingers.
En ook een goedkoop kilometertellertje gekocht want de oude was van mijn fiets gevallen. Nu gebeurde dat wel vaker maar dit keer was het definitief.
Veni. Vidi. Fietsie.
Top! Waar heb je ze uiteindelijk gekocht?
Nice. Ga je vast heel veel plezier aan beleven!TumTumTum schreef:Ik mocht nog een verjaardagskadootje uitzoeken, en het werden deze:
Bij Bike to Build in Vlaardingen. Volgens Don Bidon waren ze daar ook het goedkoopste, 169 euro. Wel gelijk de allerkleinste maat, nog kleiner bestaat geloof niet eens. Dan kom je uit op Playmobiel.JPAR schreef:Top! Waar heb je ze uiteindelijk gekocht?
Veni. Vidi. Fietsie.
KMC X10 SL silver van forumlid bigfloor (netjes aan huis gebracht zelfs ) nieuw
PD-6700-C carbon Ultegra SPD-SL pedalen via MP (gebruikt)
2x Continental Grand Prix 4 Season 25 mm via MP (nieuw voor € 29,95)
PD-6700-C carbon Ultegra SPD-SL pedalen via MP (gebruikt)
2x Continental Grand Prix 4 Season 25 mm via MP (nieuw voor € 29,95)
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Ik had nog voor je gezocht, maar ook bij de Duitse sites kon ik ze niet goedkoper vinden. Althans incl. verzendkosten.TumTumTum schreef:Bij Bike to Build in Vlaardingen. Volgens Don Bidon waren ze daar ook het goedkoopste, 169 euro. Wel gelijk de allerkleinste maat, nog kleiner bestaat geloof niet eens. Dan kom je uit op Playmobiel.JPAR schreef:Top! Waar heb je ze uiteindelijk gekocht?
TumTumTum schreef:Ik mocht nog een verjaardagskadootje uitzoeken...
Proficiat! Mooie schoentjes zijn dat.
En tegen de koude vingers een paar Bar Mitts :
Campagnolo Ultra Dork
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat mag in het "Wat is fout en wat kan echt niet topic" Eventueel te overwegen als het -20 of nog verder onder 0 is. Maar dit kan echt niet!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!