Specialized
-
- Forum-lid
Verwacht geen schokkende verschillen, een S-Works of nieuw model moet je vooral kopen voor de heb of omdat je hem mooi vindt, niet omdat je er denkt sneller mee te fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tarmac SL3 was snoeihard (eigen ervaring), schijnt dat de 4 veel beter was (geen eigen ervaring).
Less is bore
Gisteren een Allez sprint frameset gaan kopen, de sagan collection van 2019. Deze ga ik opbouwen met een ultegra groep van mijn vorige slecht weer fiets en dan ga ik hem gebruiken voor woon-werk verkeer. Foto's volgen later
Wilier Cento1Air (2017)
Specialized Crave (2013)
Specialized Crave (2013)
Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum en ik bezit toevallig ook een splinternieuwe racefiets. Het gaat om een Specialized Tarmac disc expert in chameleon kleur. Hij is afgemonteerd met Ultegra R8000 en Roval C38 disc wielen. Hiervoor had ik een Tarmac sport. Tegenover de tarmac sport rijdt hij toch echt superfijn.
Ik ben net nieuw op dit forum en ik bezit toevallig ook een splinternieuwe racefiets. Het gaat om een Specialized Tarmac disc expert in chameleon kleur. Hij is afgemonteerd met Ultegra R8000 en Roval C38 disc wielen. Hiervoor had ik een Tarmac sport. Tegenover de tarmac sport rijdt hij toch echt superfijn.
Gaaf! Zit ook al even te kijken naar een Allez Sprint frame. Benieuwd naar het resultaat!
Welke maat heb je?
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb niet veel met $, maar die Allez Sprint is wel heel mooi.
Less is bore