Help me eens even!si1984 schreef:terug van bij VE : - BBB roadstop
...
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Morgen eens gaan knutselen.
En 2 stuks SM-BBR60 bottom brackets a 9,95 per stuk:
Ik heb ze gekocht omdat ik 2 fietsen heb met FSA Gossamer crank waarvan de lagers wat minder aan het worden waren. Altijd even spannend of het past met een FSA crank maar de crosser heb ik gedaan en dat past prima!
Bij Wiggle was de Dura Ace in de aanbieding voor 15 euro maar omdat de Notubes kit bij Bikecomponents goedkoper was ben ik voor de goedkoopste combo gegaan.
Morgen eens gaan knutselen.
En 2 stuks SM-BBR60 bottom brackets a 9,95 per stuk:
Ik heb ze gekocht omdat ik 2 fietsen heb met FSA Gossamer crank waarvan de lagers wat minder aan het worden waren. Altijd even spannend of het past met een FSA crank maar de crosser heb ik gedaan en dat past prima!
Bij Wiggle was de Dura Ace in de aanbieding voor 15 euro maar omdat de Notubes kit bij Bikecomponents goedkoper was ben ik voor de goedkoopste combo gegaan.
Campagnolo Ultra Dork
Wolfhound32 schreef:Help me eens even!si1984 schreef:terug van bij VE : - BBB roadstop
...
VE lijkt mij Van Eyck, BBB roadstop zijn .... Tadah....... Tromgeroffel..... Remblokjes!
En wat heb ik gewonnen?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Vandaar. Ik dacht dat ik minstens een of andere fietsterm gemist had!
- Forum-lid
Een nieuwe ultegra derailleur voor mijn crosser... Helaas averij opgelopen! Moest zonder naar huis.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF