Lekker democratisch
Politiek
-
- Forum-lid
Het eeuwige najaar niet te vergeten, maar dat hebben we te danken aan die gelukszoekers die zijn de zon vergeten mee te nemen.
ColumsbusMJ schreef: ↑06 jul 2024 18:20 Het eeuwige najaar niet te vergeten, maar dat hebben we te danken aan die gelukszoekers die zijn de zon vergeten mee te nemen.
XR zijn de nieuwe Jehova’s , knettergek.daniel1975 schreef: ↑06 jul 2024 14:53 Wanneer worden de lui van XR nu gewoon een gezien als draaideurcrimineel? Als ik 3km te hard rijdt heb ik direct een bon, die lui mogen keer op keer de snelweg blokkeren. Terwijl dat gewoon strafbaar is.
Onze buren zin Jehova's, knettergek? Nee hoor, echt niet anders dan andere geloven. Ze zijn vriendelijk en geven onze schildpadden te eten als we er niet zijn. De buurman maait ons stuk grond, daarvoor mag hij een deel gebruiken. Als je iets van jongs af aan ingepeperd krijgt...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verdiep je even in de Jehova’s, dan zie je dat her een knettergekke sekte is.
Less is bore
Neemt niet weg dat sommigen gewoon aardige mensen kunnen zijn, ondanks de waanideeën die ze aangepraat zijn.
Wij hadden vroeger een grote delegatie in ons dorp en die zaten allemaal bij mij op de openbare school. Kindermisbruik (door de ouderen in de kerk) was eerder regel dan uitzondering en alle klasgenoten die er later uitgekomen zijn, zijn heel blij dat ze er weg zijn, zelfs als dat betekent dat ze geen contact meer met hun ouders hebben.
Wij hadden vroeger een grote delegatie in ons dorp en die zaten allemaal bij mij op de openbare school. Kindermisbruik (door de ouderen in de kerk) was eerder regel dan uitzondering en alle klasgenoten die er later uitgekomen zijn, zijn heel blij dat ze er weg zijn, zelfs als dat betekent dat ze geen contact meer met hun ouders hebben.
Campagnolo Ultra Dork
Rellen is niet goed te praten, demonstreren tegen extreemrechts is prima. Het is vooral de vraag wat er te winnen is met zo'n demonstratie. De kans dat het op rellen uitdraait is best groot en dan speel je extreemrechts alleen in de kaart.
Campagnolo Ultra Dork
Daniel, laat ik er nu best wel veel over te weten. Naast mijn opa woonden Jehova's, daar kwam mijn moeder gewoon over de vloer. Piet uit mijn klas was Jehova. In het dorp waar ik vandaan kom was een jongen die een paar maanden voor zijn eindexamen van school ging, omdat het einde der tijden toch spoedig zou komen.daniel1975 schreef: ↑06 jul 2024 19:17 Verdiep je even in de Jehova’s, dan zie je dat her een knettergekke sekte is.
Bij mijn kinderen op de eerste basisschool zaten Jehova kinderen (hun koningshuis was dichtbij). En nu de buren. Ja ik weet alles over hun ideeen van bloed en dat je mensen buiten moet sluiten als ze bij de organisatie weg gaan.
Weet je, toen iemand de Zwartekousen kerk uit ging, was het gezin ook nergens in de familie en bij vroegere kennissen meer welkom.
Dus ja, ik weet er best iets van, maar ik vind ieder geloof bedenkelijk.
-
- Forum-lid HC
Dat heb je met heel veel. Je hebt de extreme Jehova,s en de wat mindere.
Ik heb een hele fijne collega en die is Jehova, je hoeft hem op zijn verjaardag niet te feliciteren en hij hoeft geen bloed als het medisch nodig is.
Nouja prima, zijn keuze.
Ik heb een hele fijne collega en die is Jehova, je hoeft hem op zijn verjaardag niet te feliciteren en hij hoeft geen bloed als het medisch nodig is.
Nouja prima, zijn keuze.
Kinderen bij mijn kinderen in de klas trakteerden ook niet op hun verjaardag, maar dan wel bijvoorbeeld op de laatste dag voor een vakantie. Dat deed Piet uit mijn klas ook. Met een briefje erbij van zijn moeder : "Piet wordt geplaagd omdat hij niet trakteert op zijn verjaardag, daarom trakteert hij vandaag"wasbeer2006 schreef: ↑06 jul 2024 20:24 Dat heb je met heel veel. Je hebt de extreme Jehova,s en de wat mindere.
Nouja prima, zijn keuze.