Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

ukkie
Forum-lid

ukkie 25 jul 2010 15:15

Wie maakt er nooit een foutje?
ikke dus. :D

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 25 jul 2010 15:17

ukkie schreef:
Wie maakt er nooit een foutje?
ikke dus. :D

jawel hoor, je avatar is niet (meer) te zien.

toch een foutje gemaakt....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid

farelli 25 jul 2010 18:57

Bottecchia schreef:
Wilfried de Jong zou prima een Holland Sport achtig programma kunnen maken rondom een grote ronde. Hoeft niet perse iedere dag. Vier uitzendingen. Begin je met een voorbeschouwing en dan steeds een terugblik op de afgelopen week. Het gaat immers niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Dit vind ik een leuk idee. Doet recht aan de echte liefhebber en daarlangs voor 'het gewone volk' (:D) Mart met zijn kunstje. Iedereen tevreden..... of toch niet?
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

eelcoz

eelcoz 25 jul 2010 19:05

Farelli schreef:
Bottecchia schreef:
Wilfried de Jong zou prima een Holland Sport achtig programma kunnen maken rondom een grote ronde. Hoeft niet perse iedere dag. Vier uitzendingen. Begin je met een voorbeschouwing en dan steeds een terugblik op de afgelopen week. Het gaat immers niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Dit vind ik een leuk idee. Doet recht aan de echte liefhebber en daarlangs voor 'het gewone volk' (:D) Mart met zijn kunstje. Iedereen tevreden..... of toch niet?

Iedereen behalve.... Mart.:D

farelli
Forum-lid

farelli 25 jul 2010 19:11

eelcoz schreef:
Iedereen behalve.... Mart.:D

Weet ik niet. Volgens mij is Mart wel een professional.
En mocht hij er toch last van hebben dan heeft hij een te groot ego en is het wel gezond voor hem dat hij een beetje wordt gefrustreerd.;)

soloist
Forum-lid

Gebruikersavatar soloist 26 jul 2010 15:50

Het professionalisme van Mart steeg tot een hoogtepunt toen hij de avondetappe aankondigde, staand op een balkon, van onderaf gefilmd, met een te grote trui over zijn te grote lijf. Tot overmaat van ramp had de trui juist op zijn te grote buik een horizontaal streepjespatroon. Strepen maken slank, maar dan wel verticale strepen, Mart.
Mijn vriendin riep uit: er is niemand die van Mart houdt!!! Anders zeg je toch dat dit niet kan??

Uiterlijk heeft natuurlijk niks te maken met een goed presentator zijn. Helaas vind ik hem ook geen goede presentator. Maar dat ben ik zelf ook niet dus heb niet echt recht van spreken. Daarom heb ik het maar over zijn uiterlijk (ik zie er namelijk ook niet uit maar heb dan wel weer een vriendin...) ;)
Afbeelding

diogenes
Forum-lid

diogenes 26 jul 2010 15:57

>van onderaf gefilmd
Dat is een filmisch trucje dat door Leni Riefenstahl is uitgevonden.
Ik had graag puur vanwege de filmtechnische kant willen linken naar een bekende scene waarin iemand op een balkon gefilmd wordt om hem groter te doen lijken, maar ik doe het maar niet, want ik wil totaal geen verband leggen tussen de 2 personen, want dat is er simpelweg niet.

Dus even een legal statement: ik wil hiermee niets over M. Smeets zeggen!
Velgenfluisteraar

Florezido

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 26 jul 2010 16:00

Diogenes schreef:>van onderaf gefilmd
Dat is een filmisch trucje dat door Leni Riefenstahl is uitgevonden. Waarmee ik niets over M. Smeets wil zeggen, overigens.

En haar idool zag je nooit in een streepjestrui. Euh, nee, ik zie ook geen causaal verband ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

arjanl
Forum-lid

arjanl 26 jul 2010 16:04

Nu is het wel zo dat onderwerpen dicht bij de lens groter afgebeeld worden. Die te grote buik wordt dus nog groter...

diogenes
Forum-lid

diogenes 26 jul 2010 16:06

:-)
Velgenfluisteraar

Florezido

farelli
Forum-lid

farelli 26 jul 2010 16:16

En wordt een snorretje dan niet een teveel aan uitkruipend neushaar?

thunder_road
Forum-lid

thunder_road 26 jul 2010 22:34

Ergerlijk is het wel weer om direct na de finish alles af te kappen voor een Mart Smeets gepsrek met Erik breukink; waarom???. Ben gelijk naar de Belg gegaan.
Ik zie liever de huldiging en rest van de directe officiele uitzending van Le Tour dan een gepsrek met een bobo. Wel zo gepast na het drie weken volgen van de tour.

(en sinds de Chicken-affaire weet ik dat toch niet alles verteld wordt; dus wat heb je eraan!)

Ook ging de NOS weer tijdens een etappe documentaires uitzenden (was voor deze ene keer wel interessant over Lance Armstrong dan); eigenlijk slaat dit toch nergens op.
pieter

http://pietersdigiland.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie