BMC
Via Marktplaats een GF01 frame gescoord, voor in de winter en als slechtweerfiets naast m'n Infinito. Uiteraard met lage alu-wielen in plaats van deze. De kleur zag er op stockfoto's verschrikkelijk uit, maar is in het echt eigenlijk best prima. Voorlopig blijft 'ie dus zo.
Nog even dubben qua afmontage, ik wilde een setje Red 10-speed, maar daar wordt nog goed geld voor gevraagd.. Stuurpen wordt waarschijnlijk nog vervangen door een langere. Zadel een Antares of Arione.
Nog even dubben qua afmontage, ik wilde een setje Red 10-speed, maar daar wordt nog goed geld voor gevraagd.. Stuurpen wordt waarschijnlijk nog vervangen door een langere. Zadel een Antares of Arione.
-
- Forum-lid
Toch niet jaloers op die twee mooie bmc fietsen.
Kan ze wel niet betalen maar kan wel genieten van deze fietsen
Kan ze wel niet betalen maar kan wel genieten van deze fietsen
Uiteindelijk toch voor de nieuwe Ultegra R8000 gegaan. erg blij mee! Vandaag het frame in de wax gezet en begonnen met de opbouw. De installatie van het bottombracket en de crank is volgens mij niet helemaal goed gegaan, die loopt nu erg stroef.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Waarschijnlijk crankstel te strak aangedraaid.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gevalletje jaloers of gewoon onhandig?
Less is bore
Don't worry, ik ken Pannenkoek een beetje, is gewoon licht contact gestoord.
Hij bedoelt het niet zo.
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fiets zeg!
Hopelijk wordt het snel droog weer, zodat je er lekker een rondje mee kunt rijden. En dat vind ik zelf ook wel fijn, want ik heb een beetje genoeg van die nattigheid.
Hopelijk wordt het snel droog weer, zodat je er lekker een rondje mee kunt rijden. En dat vind ik zelf ook wel fijn, want ik heb een beetje genoeg van die nattigheid.