spot de prof!!!!!!!!
Vorige week nog 3 1/2 uur Jeroen Boelen en Bart Brentjens voor en langs me zien fietsen. Vanaf Langenboom naar Groesbeek daar de groene en rode route met extra lusjes en daarna terug.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
Vanmiddag gespot op de Haringvlietbruggen: 3 Vacansoleil renners.
Zonder helm? VS is één van de weinig PT ploegen waar je zonder helm mag trainen, pfft...
havana schreef:Zonder helm? VS is één van de weinig PT ploegen waar je zonder helm mag trainen, pfft...
Klopt, ik heb Johnny H. hier wel eens zonder helm als een ware kamikazepiloot door de binnenstad van Groningen (z'n vriendin schijnt hier te wonen) zien rijden.
eelcoz schreef:havana schreef:Zonder helm? VS is één van de weinig PT ploegen waar je zonder helm mag trainen, pfft...
Klopt, ik heb Johnny H. hier wel eens zonder helm als een ware kamikazepiloot door de binnenstad van Groningen (z'n vriendin schijnt hier te wonen) zien rijden.
Ik ook wel eens, over de Hereweg, tussen de auto's door. Handjes op het stuur
-
- Forum-lid
Maandag Thomas De Gendt bij ons op de wielerschool in ronse ( een oudleerling )
om zn gele trui te komen tonen
om zn gele trui te komen tonen
havana schreef:Zonder helm? VS is één van de weinig PT ploegen waar je zonder helm mag trainen, pfft...
Nope, alledrie met helm
-
- Forum-lid
telt ex prof ook? :p
ik zie namelijk elke schooldag er een
ik krijg les van eric van lancker op school
ik zie namelijk elke schooldag er een
ik krijg les van eric van lancker op school
Afgelopen zondag Paul Martens in de Voerstreek. Twee keer op hetzelfde klimmetje. Wij moesten daar (met de auto) steeds omrijden om bij ons huisje te komen vanwege het carnaval en hij twittert die dag:
Thanks fu#*in' carneval.30min ride.2times puncture.tube looks like a "leerdamer cheese"...have to wait for my wife picking me up ...grrrrr