Vandaag gefietst in 2007?
[quote="LVGH"]Ik heb ook lekker gefietst Twee kleine buitjes op m'n dak gehad, stelde weinig voor. 115 km over de Utrechtse Heuvelrug. Was wel een beetje glibberen over de bladeren, vooral onder de bomen waar de weg niet opgedroogd was. Wordt nu wel tijd voor andere banden, hoewel ik over de Corsa Evo's nog niets te klagen heb qua lekbestendigheid! Ben sowieso een mazzelaar wat dat betreft, mijn laatste lekke band dateert van 2002 geloof ik (of ik kijk goed waar ik rijd?).[/quote]
Jje roept het wel af over jezelf nu hè...
Jje roept het wel af over jezelf nu hè...
Mwah, dit is niet de eerste keer dat ik mijn verbazing uitspreek over mijn gebrek aan bandenpech Maar ik zal het lot niet langer tarten en in ieder geval snel wat stugge sloffen onder m'n fiets leggen.
Door omstandigheden tijdje eruit geweest en het was lastig weer op te starten. Ben vandaag eindelijk op de tacx gekropen en drie kwartier later er weer vanaf. Stelt geen drol voor, maar ben erg blij dat de motor weer is opgestart. Ik hoop op een goede opbouw naar het volgende raceseizoen. Ik heb afgezegd voor de Alp d'Huzes (+2) maar wil toch flink aan het fietsen gaan op het cerveloke....
Groet,
Mike
Mike
Het weer was er net naar om met de ATB een uurtje over de harde weg een stuk van 6 km tegen de wind in te boksen.
Terug ging nartuurlijk als een speer .
En net de brug over begon het te regenen dus net niet droog thuis gekomen.
Totaal 1:10 op en neer naar Haps....
Terug ging nartuurlijk als een speer .
En net de brug over begon het te regenen dus net niet droog thuis gekomen.
Totaal 1:10 op en neer naar Haps....
cornelli racing cycles Uden
Prachtig gereden vandaag op de hybride, tussen Oostende, Brugge en Torhout over allerlei soorten wegen van weg tot aardeweg en kasseien. 7O km aan een kleine 27/h, veel wind maar 't ging heel goed.
Gisteren voor het eerst sinds lang weer eens gelopen : 1 uur aan rustig tempo.
Gisteren voor het eerst sinds lang weer eens gelopen : 1 uur aan rustig tempo.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag lekker 40 km gefietst. Het weer viel heel erg mee. Ben op gelukkige wijze tussen de buien door gefietst. Was wel koud en klam, maar al met al toch wel lekker gefietst
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!