De lightweight standard III clincher wielen worden nog steeds niet uitgeleverd las ik ergens, carbon sports heeft blijkbaar problemen met het produceren van die wielen.
Ik heb er besteld in het voorjaar ,hoelang zal ik hierop moeten wachten als het zo verder gaat?
De eerste clinchers gingen normaal in maart 2008 leverbaar zijn.
Lightweights
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Groetjes
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Wees blij dat Lightweight zoveel tijd voor het testen/vrijgeven van deze wielen neemt. Afgezien van het feit dat ze weinig meer toevoegen aan het lightweight gamma (zwaarder en duurder dat de standaards en met maar zeer weinig voordelen t.o.v. de tube versie) zijn carbon draadwielen gewoon zeer kwetsbaar en bijvoorbeeld ook Lew ondervindt thans de nodige problemen na een snelle introductie van haar draadvelg.
Misschien draait het er wel op uit dat deze wielen de Zero Gravity cranks achterna gaan (denk het niet) maar als het produkt voor een veel hogere prijs geen meerwaarde meer biedt (behalve dat ook iemand met veel geld, die geen wedstrijden rijdt en met twee linkerhanden toch op lightweights kan rijden) kun je je afvragen wat de zin van een dergelijke set zou zijn.
Misschien draait het er wel op uit dat deze wielen de Zero Gravity cranks achterna gaan (denk het niet) maar als het produkt voor een veel hogere prijs geen meerwaarde meer biedt (behalve dat ook iemand met veel geld, die geen wedstrijden rijdt en met twee linkerhanden toch op lightweights kan rijden) kun je je afvragen wat de zin van een dergelijke set zou zijn.
Sharkman 1 schreef:Wees blij dat Lightweight zoveel tijd voor het testen/vrijgeven van deze wielen neemt. Afgezien van het feit dat ze weinig meer toevoegen aan het lightweight gamma (zwaarder en duurder dat de standaards en met maar zeer weinig voordelen t.o.v. de tube versie) zijn carbon draadwielen gewoon zeer kwetsbaar en bijvoorbeeld ook Lew ondervindt thans de nodige problemen na een snelle introductie van haar draadvelg.
Misschien draait het er wel op uit dat deze wielen de Zero Gravity cranks achterna gaan (denk het niet) maar als het produkt voor een veel hogere prijs geen meerwaarde meer biedt (behalve dat ook iemand met veel geld, die geen wedstrijden rijdt en met twee linkerhanden toch op lightweights kan rijden) kun je je afvragen wat de zin van een dergelijke set zou zijn.
een beetje zoals hun achterderailleur, die ze dik 2 jaar geleden al introduceerden ...
Sharkman 1 schreef:(behalve dat ook iemand met veel geld, die geen wedstrijden rijdt en met twee linkerhanden toch op lightweights kan rijden)
Dat lijkt mij toch een zeer aanzienlijk voordeel!
Zou CS nog testrijders zoeken?Misschien draait het er wel op uit dat deze wielen de Zero Gravity cranks achterna gaan
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
`Zou CS nog testrijders zoeken? `
Ongetwijfeld niet maar reclame T shirts verkopen ze volgens mij wel....., overigens heeft ZG het indertijd zeer netjes met de `testers` opgelost dus ik zou me zo weer opgeven.....
Ongetwijfeld niet maar reclame T shirts verkopen ze volgens mij wel....., overigens heeft ZG het indertijd zeer netjes met de `testers` opgelost dus ik zou me zo weer opgeven.....
Patrickh schreef:Vandaag ´n deal gemaakt met sharkman.
Ik ruil mijn Fulcrum racing lights in tegen ´n setje Dierl & Obermayer met Campa naven .Als het goed is komt hij volgende week zaterdag langs .
Kan bijna niet wachten
Morgen wel foto's laten zien .....we wachten vol spanning met je !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless