Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

cor01
Forum-lid

cor01 03 nov 2005 23:52

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 November 2005

Dan wordt het niks nee!! Jammer, maar helaas.Ik vind het aantal betalingen trouwens nog wel tegenvallen!! KOM OP MENSEN, BETALEN!!!

Geen zorgen...! Ik handel mijn financien meestal in het weekend af en dat ga ik dit weekend ook weer doen.
Ook al ben ik in Limburg geboren wat de centen betreft ben ik een echte Hollander en probeer het zuinig en zorgvuldig aan te pakken.....!
"Afstappen is geen optie"

toor
Forum-lid

toor 03 nov 2005 23:53

Dan wordt het niks nee!! Jammer, maar helaas.Ik vind het aantal betalingen trouwens nog wel tegenvallen!! KOM OP MENSEN, BETALEN!!!

Komt echt...ik ga zaterdag passen bij Herwerden...als ik daar nog mag, want heel Den Haag is inmiddels al langs geweest...en dan zal ik ook gelijk betalen...
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 03 nov 2005 23:59

Gewoon ff de maten en je naam invullen in die excel sheet, *opslaan*, mailen naar TS en gewoon (via internet of ouderwetsch) geld overmaken via de bijgevoegde IBAN en BEC codes.

@Antoni: echt heel erg bedankt voor de moeite van het sponsors zoeken, jammer dat het niet helemaal uit is gepakt als gewenst... (je hebt de coolste sig ever trouwens )

cor01
Forum-lid

cor01 04 nov 2005 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 03 November 2005

De onderhandelingen met mijn potentiele sponsor heb ik moeten afkappen. Het financiele gedeelte was niet het probleem, echter wilde zij een aantal andere zaken die niet bespreekbaar waren.
Het is jamer aangezien ik er redelijk wat tijd en energie in heb gestoken en er in potentie wel wat te organiseren leek.
Rest mij een ding te zeggen; sorry

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen ! Je hebt je best gedaan Antoni. Wij zijn blij dat er mensen zoals jij zijn die hun nek uitsteken en tenminste iets proberen. Tja en dan komt er niet altijd uit wat je had gehoopt.
Heel erg bedankt voor de moeite..!
"Afstappen is geen optie"

noppie
Forum-lid

noppie 04 nov 2005 00:32

Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 03 November 2005

Ik ben nog aan het nadenken, ik vind het eigenlijk een lelijk shirt! maar ja ! je naam komt er wel op he!
kiekeboe

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 04 nov 2005 01:42

Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 03 November 2005

De onderhandelingen met mijn potentiele sponsor heb ik moeten afkappen. Het financiele gedeelte was niet het probleem, echter wilde zij een aantal andere zaken die niet bespreekbaar waren.
Het is jamer aangezien ik er redelijk wat tijd en energie in heb gestoken en er in potentie wel wat te organiseren leek.
Rest mij een ding te zeggen; sorry

Dat geeft toch helemaal niet!! Jij bent iig iemand die de moete heeft genomen om voor ons allen iets te regelen..das alleen maar goed van je!! Je heb het iig geprobeerd...

Rest mij een ding te zeggen..BEDANKT!!

bigm
Forum-lid

bigm 04 nov 2005 01:46

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 03 November 2005

Het lukt me niet dus het begint me te irriteren , heb het opgeslagen en kan het niet vinden, laat morgen mijn vrouw wel ff kijken, die weet er meer van dan ik . Heb het formulier ingevuld opgeslagen en daarna how the fuck alles weg en laat maar doe het morgen via de vrouw wel.  maar die betaling kan dat gewoon via een acceptgirokaart van de postbank of niet!!

ik kon via abn site ook naar buitenland betalen speciale knop voor ik neem aan dat dat ook via postbank kan en zoniet zal je naar postkantoor toe moeten denk ik

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 04 nov 2005 01:54

Ff ene kleine update nu twee dagen!!
shirt Y:  22
Shirt Z:  03
Shirt X:  05
Er zijn op dit moment 48 mensen die kunnen stemmen..(nog twee vrije plaatsen)..Er hebben nu 30 mensen hun stemt uitgebracht...
Helaas voor shirt Z...alleen die kan het nooit meer worden.. (en voor shirt Y zijn er nog twee stemmen nodig...(shirt X: 5+18 = 23)...

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 04 nov 2005 02:04

Quoten: Origineel geplaatst door .marcel. op 03 November 2005

jaah wil wel een gratis shirtje heb uiteindelijk wel de voorzet gegeven tot dit alles

Daar heb je wel gelijk in...
Wat is je reden om niet mee te doen...ook de finaciele kant??

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 04 nov 2005 02:08

Als er mensen zijn die echt niet de mogelijkheid hebben naar een buitenlandse rekening kunnen betalen, dan moeten mij dan even benaderen.
Ik kan dat via mijn bank wel...dus mail ff als iemand er problemen mee ondervind!!

Plaats reactie