Scott
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Tnx AM Classic, dit dus foto's van de Scott in getunede versie. Alhoewel de naamsticker wel erg groot is uitgevallen... Het blauw spuiten van spaken is ook een apart klusje, maar met een leuk resultaat.
Kan niets anders zeggen dan: topfietsje, op het vlakke. Hoe ie bergop rijdt, kan ik komend weekend in het zuiden des lands ervaren
@Sharkman: Kunnen de Tacx logo's van de bidonhouders af? En hoeveel werk is het om de voorvork van rood naar blauw om te toveren?
Kan niets anders zeggen dan: topfietsje, op het vlakke. Hoe ie bergop rijdt, kan ik komend weekend in het zuiden des lands ervaren
@Sharkman: Kunnen de Tacx logo's van de bidonhouders af? En hoeveel werk is het om de voorvork van rood naar blauw om te toveren?
~live fast, die young ~
Mooie fiets Hergen ('t wordt steeds beter). De nieuwe decals zijn zeker een verbetering.
Even eerlijk: hoe bevalt Record je in vergelijking met Dura Ace? Want op zichzelf sloeg die switch natuurlijk niet echt ergens op (je bent er zeker niet op achteruit gegaan maar die DA groep is an sich natuurlijk al erg goed).
Even eerlijk: hoe bevalt Record je in vergelijking met Dura Ace? Want op zichzelf sloeg die switch natuurlijk niet echt ergens op (je bent er zeker niet op achteruit gegaan maar die DA groep is an sich natuurlijk al erg goed).
Dura Ace is goed maar vloekte wel op de pro van Hergen, het zwart staat een stuk beter.
Girlinred, je bijnaan had inderdaad wel iets kleiner gekund.
Dat Tacx logo is volgens mij enkel met een marker of zwarte lak weg te krijgen (had je beter een paar kunststof taos kunnen nemen. Wat betreft die vork: een stukje zwarte eventueel matte folie is voldoende om het logo te verwijderen, een hele vork overspuiten is een beetje overdreven.
Girlinred, je bijnaan had inderdaad wel iets kleiner gekund.
Dat Tacx logo is volgens mij enkel met een marker of zwarte lak weg te krijgen (had je beter een paar kunststof taos kunnen nemen. Wat betreft die vork: een stukje zwarte eventueel matte folie is voldoende om het logo te verwijderen, een hele vork overspuiten is een beetje overdreven.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Maart 2007
Girlinred, je bijnaan had inderdaad wel iets kleiner gekund.
Dat Tacx logo is volgens mij enkel met een marker of zwarte lak weg te krijgen (had je beter een paar kunststof taos kunnen nemen. Wat betreft die vork: een stukje zwarte eventueel matte folie is voldoende om het logo te verwijderen, een hele vork overspuiten is een beetje overdreven.
Ja ik zit er nu al serieus over na te denken om die eraf te halen en er een nieuwe klein op te zetten...
Die vork ga ik nog over nadenken, vind het een mooie vork, maar het is het enige rood in de fiets...
Girlinred, je bijnaan had inderdaad wel iets kleiner gekund.
Dat Tacx logo is volgens mij enkel met een marker of zwarte lak weg te krijgen (had je beter een paar kunststof taos kunnen nemen. Wat betreft die vork: een stukje zwarte eventueel matte folie is voldoende om het logo te verwijderen, een hele vork overspuiten is een beetje overdreven.
Ja ik zit er nu al serieus over na te denken om die eraf te halen en er een nieuwe klein op te zetten...
Die vork ga ik nog over nadenken, vind het een mooie vork, maar het is het enige rood in de fiets...
~live fast, die young ~
Tja, die switch was nou niet perse noodzakelijk te noemen nee. Maar bevalt prima dat wel, ik zal nou niet meteen voor een van de twee merken allerlei onzinnige voor/ na delen gaan lopen roepen maar grootste verschil is denk ik toch het "gevoel" bij het schakelen.
Dura ace heeft iets mechanisch en directs
Record is wat vloeiender en wat meer gevoel, kost mij in ieder geval veel tijd om aan te wennen. Verder vind ik de crank heel erg bevallen rijd erg soepel en ik merk heel erg het verschil van de 172.5 t.o.v. de 170 crank arm. Je draait als het ware wat soepeler een rondje.
Dura ace heeft iets mechanisch en directs
Record is wat vloeiender en wat meer gevoel, kost mij in ieder geval veel tijd om aan te wennen. Verder vind ik de crank heel erg bevallen rijd erg soepel en ik merk heel erg het verschil van de 172.5 t.o.v. de 170 crank arm. Je draait als het ware wat soepeler een rondje.
ZO, dit topic maar weer eens spammen. Aangezien ik lichtelijk gestoord werd van mijn bijnaam in dat formaat, heb ik deze verwijderd. Inmiddels zit er een nieuwe op, volgens mij ook nog in hetzelfde lettertype als "Scott".
Tevens de Tacx logo's van de bidonhouders gehaald, Sharkman, dit kan gewoon met Thinner.
Eindelijk is de Scott dan in optimo staat. Heb nog 1 wens: een digitale camera, foto's via de mobiel is ook niet alles
Tevens de Tacx logo's van de bidonhouders gehaald, Sharkman, dit kan gewoon met Thinner.
Eindelijk is de Scott dan in optimo staat. Heb nog 1 wens: een digitale camera, foto's via de mobiel is ook niet alles
~live fast, die young ~
Het is geen Addict, maar toch. Gisteren en vandaag eindelijk weer mooi fietsweer. Vooral met wind mee .
De mijne:
Nieuwe aanwinst, Chorus shifters. Bevalt me geweldig goed! Ik was altijd zeer gecharmeerd van de Shimano ergonomie, maar op deze fiets zit dit minstens net zo goed. En tsja, over smaak valt niet te twisten. Meteen bij Hopmans nog een Chorus 2006 voorderailleur erbij gekocht voor bijna niets. Mijn Record achterderailleur komt erop als ik mijn Shiftmate upgrade binnen heb...
En samen met die van mijn vriendin:
De mijne:
Nieuwe aanwinst, Chorus shifters. Bevalt me geweldig goed! Ik was altijd zeer gecharmeerd van de Shimano ergonomie, maar op deze fiets zit dit minstens net zo goed. En tsja, over smaak valt niet te twisten. Meteen bij Hopmans nog een Chorus 2006 voorderailleur erbij gekocht voor bijna niets. Mijn Record achterderailleur komt erop als ik mijn Shiftmate upgrade binnen heb...
En samen met die van mijn vriendin:
Shiftmate? Zodat je je vriendins Vista's kan blijven jatten en Shimano cassettes kan blijven gebruiken neem ik aan?
Anyway mooie upgrade, helemaal af die fiets
@ Sharkman: Ik zit niet zo in de tuning wereld, kun je eens iets vertellen over die Tiso achterderailleur?
Anyway mooie upgrade, helemaal af die fiets
@ Sharkman: Ik zit niet zo in de tuning wereld, kun je eens iets vertellen over die Tiso achterderailleur?