Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Sorry maar voor mij blijft Lance Armstrong een held

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 30 jul 2015 11:27

Indurain heeft anders al zijn TdF titels nog, daar kan LA mooi niet aan tippen ;) Al valt die dan wel net buiten die 20 jaar.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 30 jul 2015 11:58

SupaX schreef:Ik kan professionaliteit wel waarderen. Je kan veel zeggen over Lance, maar al de andere dopers lijken nu een stelletje amateurs door hem.
Respect voor de fraudeurs is wat je zegt?
Dus als morgen iemand jou financieel volledig uitkleed en je in de schuldsanering beland omdat je van alles voorgelogen wordt dan heb je daar geen enkel probleem mee want professioneel?

SupaX
Forum-lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 30 apr 2013 17:41

SupaX 30 jul 2015 12:15

NicoNB schreef:
SupaX schreef:Ik kan professionaliteit wel waarderen. Je kan veel zeggen over Lance, maar al de andere dopers lijken nu een stelletje amateurs door hem.
Respect voor de fraudeurs is wat je zegt?
Dus als morgen iemand jou financieel volledig uitkleed en je in de schuldsanering beland omdat je van alles voorgelogen wordt dan heb je daar geen enkel probleem mee want professioneel?
Als ik zelf ook mensen probeer financieel uit te kleden en op te lichten, dan moet ik niet zeuren als ik zelf word opgelicht door iemand die daar beter in is.

Gebruikersavatar
Sander_c
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 dec 2014 16:41

Gebruikersavatar Sander_c 30 jul 2015 13:56

Gastheerg schreef:
Sander_c schreef:Ik was jong en naïef hahaha
Wat een heerlijk tijd was dat he ;)

Was en een super tijd!! :)

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 30 jul 2015 14:26

oud en naief is gewoon veel minder leuk idd :-(
Afbeelding

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 31 jul 2015 09:05

Als ik zelf ook mensen probeer financieel uit te kleden en op te lichten, dan moet ik niet zeuren als ik zelf word opgelicht door iemand die daar beter in is.
Leuke uitspraak maar als ik het goed begrijp heeft Armstrong nu enkel nog fans uit oplichterskringen over (en enkel degenen die zich er niet schuldig aan maken mogen erover zeuren :mrgreen: wel wat jammer dat vrijwel het hele profcircuit jaren zijn mond dichthield of zou je daar dan weer geen consequenties uit mogen trekken.....)

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 07 aug 2015 09:58

Indiana here we come.

http://www.usatoday.com/story/sports/cy ... /31231153/

'In a separate subpoena, the government is seeking his medical records related to his cancer treatment in Indiana in 1996. That’s from the same time witnesses say they heard Armstrong admit to his doctor that he took performance-enhancing drugs.'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Sander_c
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 dec 2014 16:41

Gebruikersavatar Sander_c 09 aug 2015 21:54

Staat ook in het boek beschreven van Tyler Hamilton, Wielermaffia. Wordt heel even aangekaart.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 aug 2015 22:31

Sander_c schreef:Staat ook in het boek beschreven van Tyler Hamilton, Wielermaffia. Wordt heel even aangekaart.
Allemaal gelezen en tevens alle boeken van Walsh. Feit blijft dat het Idiana hospital 1996 gebeuren tot op heden altijd in nevelen gehuld bleef.

Er moet een goede reden zijn (iemand wordt beschermd) waarom Armstrong dat tot op heden altijd heeft ontkend dat hij daar aan een arts gezegd zou hebben de hele apotheek geslikt en gespoten te hebben.

Vraag Betsie Andreu of macilvain maar eens. Stefanie Macilvain (Oakley en sponsor van Armstrong destijds) die in een door Lemond opgenomen telefoongesprek toegaf dat het Atlanta 1996 idd had plaatsgevonden.
Raar aangezien Armstrong wel bekend heeft al in 1993 aan de dope te zijn geweest en dan over 1996 niet thuisgeven?
In dat licht tevens nogmaals raar dat Armstrong nog steeds bang is voor Macilvain's mogelijke getuigenis: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -life.html

Zoals Paul Kimmage destijds het lef had, terwijl Armstrong met hulp van alle makke schapen er een one man media show van maakte, op op te merken dat: 'the cancer has returned' zou ik zeggen deze nu voor goed en voor altijd uit te roeien.

Dit alles in in mijn optiek groter dan de persoon Armstrong zelf maar zijn gestoorde persoonlijkheid (sociopaat) maakte hem bij uitstek geschikt voor de hele uitvoering. Nu die schurk van een Bruyneel nog eens onder ede.

De bodem van de beerput is nog niet in zicht en er zit iets goed vastgekoekt op de bodem. Even goed schrapen ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

ruud_k
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 14 mei 2010 18:51

ruud_k 10 aug 2015 20:09

Een genetisch gemanipuleerde alien..., let maar eens goed op in Men in Black III ;)

Zonder dollen, het is duidelijk dat Armstrong slechts de pion is. Echt interessant is het ecosysteem dat erachter zat en het systeem jarenlang in stand hebben weten te houden. Ik ben het met je eens, er zal vast nog wel wat te schrapen zijn. Echter, dit zijn meestal de mensen achter de coulissen (dus ook niet Bruyneel), en die pak je niet zomaar...

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 5166
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 10 aug 2015 20:21

ruud_k schreef:Een genetisch gemanipuleerde alien..., let maar eens goed op in Men in Black III ;)

Zonder dollen, het is duidelijk dat Armstrong slechts de pion is. Echt interessant is het ecosysteem dat erachter zat en het systeem jarenlang in stand hebben weten te houden. Ik ben het met je eens, er zal vast nog wel wat te schrapen zijn. Echter, dit zijn meestal de mensen achter de coulissen (dus ook niet Bruyneel), en die pak je niet zomaar...
Wat dan ook, de constante is niet LA of Bruyneel of Fuentes of.... De constante is doping, vroeger, nu en in de toekomst, altijd, zolang er competitie is.

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 10 aug 2015 21:40

Lance een pionnetje?!? Toch echt de schaakmattende koning van zijn eigen schaakspel. Niet bang voor een offertje hier en daar. Hij was echt zelf de evil mastermind imho.
Afbeelding

Plaats reactie