Garmin Edge 810
Als het echt niet automatisch wil kun je altijd nog het .fit bestand handmatig uploaden op Strava?robbiey schreef:Bij mij is een rit van mijn garmin 810 niet automatisch geüpload naar strava. Kan ik dit alsnog doen? Zo ja, kan iemand mij vertellen hoe?
open Strava
klik op het "plus" teken naast je profielpic (rechtsboven)
kies "activiteit uploaden"
kies 'bestand"
kies "bestanden kiezen"
selecteer de .fit van je Garmin als je die met kabel gekoppeld hebt aan PC
de rest wijst vanzelf.....
klik op het "plus" teken naast je profielpic (rechtsboven)
kies "activiteit uploaden"
kies 'bestand"
kies "bestanden kiezen"
selecteer de .fit van je Garmin als je die met kabel gekoppeld hebt aan PC
de rest wijst vanzelf.....
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Happy Karoo(3) user
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
-
- Forum-lid
- Contact
Voor wie wil testen, er is een firmware 4.32 beschikbaar, speciaal om routeerbare koersen te verbeteren:
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=7573For software 4.32, please test courses! We are looking for feedback related to course navigation and overall course experience.
We are looking to get feedback on the new features included in this beta build. For any issues that you encounter with Courses, Segments, Edge Remote, or Shimano Di2 shifter support, please fill out the form included in the download and attach it to an email to edge.beta@garmin.com. Please also attach all files in the Garmin/debugging folder to the email. Please note that you may not get a response to the email unless we need more information on the issue you report.
Marco ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Na de update (4.30) moest ik de telefoon (iPhone 6) en Edge opnieuw koppelen.
Hij deed het daarna wel goed en even snel, denk ik, als daarvoor.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Ik heb hem er ook opgezet. Ik ben van alle 'freezes' af en ik heb geen crashes meer. Daarnaast werkt nu ook mijn TBT en Strave Live Segments helemaal prima.
Het opstarten duurde bij ook ook wat lang (hoogstens een minuut). Ik heb er nu een 32gb SDHC speed 10 kaart ingestopt en de opstart tijd is aanzienlijk minder. Ook heb ik het idee dat het laden van kaarten tijdens TBT en over de kaart 'vegen' veel sneller gaat.
Kortom vorige week stond ik op het punt om mijn Garmin nog terug te brengen en zag ik geen uitweg. Deze update is voor mij tot nu toe de uitkomst!
Het opstarten duurde bij ook ook wat lang (hoogstens een minuut). Ik heb er nu een 32gb SDHC speed 10 kaart ingestopt en de opstart tijd is aanzienlijk minder. Ook heb ik het idee dat het laden van kaarten tijdens TBT en over de kaart 'vegen' veel sneller gaat.
Kortom vorige week stond ik op het punt om mijn Garmin nog terug te brengen en zag ik geen uitweg. Deze update is voor mij tot nu toe de uitkomst!
Bij mij doet ie het helemaal niet met na de update. Op geen enkele manier krijg ik hem gekoppeld.ric schreef:Na de update (4.30) moest ik de telefoon (iPhone 6) en Edge opnieuw koppelen.