Fietstochten van "Le Grimpeur"
Fijn om weer wat van jou te horen en dat je nu eerdaags met de revalidatie gaat beginnen. Veel sterkte daarmee en kop op.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Beste Le Grimpeur,
Na deze rare week kunnen we met jouw bericht op een goede manier het paasweekend in. Sterkte met de revalidatie, onze gedachten zijn en blijven bij jou.
Walter G
Na deze rare week kunnen we met jouw bericht op een goede manier het paasweekend in. Sterkte met de revalidatie, onze gedachten zijn en blijven bij jou.
Walter G
Hallo Grimpeur.
Dat wordt nog harder werken dan op de fiets.
Ik hoop oprecht dat het je gaat lukken om zelf berichtjes met de computer te kunnen maken. Hoe afhankelijk je ook verder zult zijn, dat geeft je toch een stukje zelfstandigheid terug.
Heel veel succes en bedankt voor je update.
Janny
Dat wordt nog harder werken dan op de fiets.
Ik hoop oprecht dat het je gaat lukken om zelf berichtjes met de computer te kunnen maken. Hoe afhankelijk je ook verder zult zijn, dat geeft je toch een stukje zelfstandigheid terug.
Heel veel succes en bedankt voor je update.
Janny
Ook vanuit het Hoge Noorden veel sterkte!
Allerbeste Legrimpeur,
Zoals zovelen lees ik meer op dit forum dan dat ik reageer op andere gebruikers.
Toch wil ik deze keer wel iets van me laten horen:
Ik vertel tegen iedereen wat voor geweldige en fanatieke fietser jij bent en wat voor afschuwelijks je is overkomen. Ik vind het geweldig weer iets van je te vernemen op dit forum. Wellicht kun je in de toekomst zelfstandig je berichten plaatsen.
Ik hoop dat je herstel misschien langzaam maar wel gestaag zal voortzetten.
Ik moet vaak aan je denken...
Zoals zovelen lees ik meer op dit forum dan dat ik reageer op andere gebruikers.
Toch wil ik deze keer wel iets van me laten horen:
Ik vertel tegen iedereen wat voor geweldige en fanatieke fietser jij bent en wat voor afschuwelijks je is overkomen. Ik vind het geweldig weer iets van je te vernemen op dit forum. Wellicht kun je in de toekomst zelfstandig je berichten plaatsen.
Ik hoop dat je herstel misschien langzaam maar wel gestaag zal voortzetten.
Ik moet vaak aan je denken...
When the going gets rough the tough get going
- ophetkantje
- Forum-lid
Sterkte en kracht gewenst.
Ach, ik zeg ook maar wat