Die bijna 3 minuten gelden naar mijn mening voor alle tegenstanders van Cadel, dat kan alleen nog meer spectakel opleveren.eelcoz schreef:Het verschil tussen Evans en Andy Schleck is nu 1.18. Hoeveel tijd kan Evans pakken in de tijdrit op Andy Schleck? Laten we zeggen 1.30. Of onderschat ik Andy's tijdrit nu? Maar goed, dat zou betekenen dat Andy in de komende twee etappes bijna 3 minuten moet pakken op Evans. Volgens mij kan dat alleen als Evans een serieuze inzinking krijgt. En dan heb ik het nog niet over Contador gehad. Oftwel, ik geloof eigenlijk niet dat Andy nog een kans maakt.
Tour de France 2011
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vergis je niet in de tijdrit van contador....
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mr_T schreef:Okay die staat.bottecchia schreef:
Om met Ducrot te spreken. Ik eet hier een stuk uit de vloer als één van die twee de tour wint.
We zullen je er aan houden
Dat zegt Bottecchia niet voor niets, straks heeft ie gewoon gras op de vloer liggen....
Hij neemt zowieso een lange herstelperiode na de Tour.... of ie dat de afgelopen etappes (na zijn inzinking) ook gedaan heeft is alleen maar te hopen. Hopelijk kan ie wat van zijn klasse laten zien. Als Mollema en Ruigh het kunnen (en kruiswijk in de giro), dan moet Gesink het ook kunnen natuurlijk. Tegelijkertijd heb ik er een hard hoofd in: het zou een wonderbaarlijke opstanding zijn als ie nu opeens wel mee kan doen.rinke schreef:Gisteren kwam Gesink weer op 14 minuten binnen.... Zal hij nu echt niet beter kunnen of zal hij sinds de Tourmalet inhouden om te herstellen en wellicht al zijn pijlen op vandaag of morgen richten?! Ben benieuwd..
Ruijgh verloor maar 2 minuten na zijn val en het feit dat hij nauwelijks een goede versnelling kon schakelen in de laatste beklimming. En Mollema voelt zich ook goed. Krijgt die Jacobs dan eindelijk gelijk? Een Nederlander als eerste over de streep op de Galibier?
Ik heb er zin in vandaag! Hopelijk blijft het een beetje droog vanmiddag op de Galibier. Hoewel, renners die finishen met een pak sneeuw is ook wel heroisch natuurlijk.
Ik heb er zin in vandaag! Hopelijk blijft het een beetje droog vanmiddag op de Galibier. Hoewel, renners die finishen met een pak sneeuw is ook wel heroisch natuurlijk.
Normaal gesproken kan Gesink natuurlijk wel wat laten zien, hij heeft er kwaliteit genoeg voor. Ik denk ook zeker dat hij iets gaat proberen. Ik vraag me alleen af of het gaat lukken. Echt diep gaan kun je alleen als je goed in vorm bent. En hij rijdt nu al dagenlang een beetje in de rondte, zonder echt zijn lijf te prikkelen. Zelf vind ik het altijd lastig om dan in 1 keer uit die 'ruststand' te komen. Maar goed, misschien morgen, wie weet.WdvB schreef: Hij neemt zowieso een lange herstelperiode na de Tour.... of ie dat de afgelopen etappes (na zijn inzinking) ook gedaan heeft is alleen maar te hopen. Hopelijk kan ie wat van zijn klasse laten zien. Als Mollema en Ruigh het kunnen (en kruiswijk in de giro), dan moet Gesink het ook kunnen natuurlijk. Tegelijkertijd heb ik er een hard hoofd in: het zou een wonderbaarlijke opstanding zijn als ie nu opeens wel mee kan doen.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Poeh vanmiddag een bespreking in Deventer, niet zo'n slimme planning van me, gelukkig zijn er twee horeca plekken waar de tv aan staat, voor zo ver ik weet.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
daarom staat deze etappe dus al een paar weken in de agendasuperrose schreef:Poeh vanmiddag een bespreking in Deventer, niet zo'n slimme planning van me, gelukkig zijn er twee horeca plekken waar de tv aan staat, voor zo ver ik weet.
@rooi
ik neem aan dat je gewoon op de NOS site kunt kijken, vanaf 1410 hebben ze daar een livestream