Olympische spelen 2016
Haha. Moest m twee keer lezen, maar chapeau: goed gevondenkxlight schreef:Bij nader inzien herzie ik mijn mening... het is inderdaad ongepast dat Dafne haar tegenstandster na haar verlies met haar schoenen tegen de vlakte heeft gegooid ...
Edit: geloof niet dat ze Thompson gefeliciteerd heeft, maar weet k niet zeker. Heb t op beeld niet gezien.
is het fietsen aan het her-ontdekken
kxlight schreef:J.Edge87 schreef:Haha. Moest m twee keer lezen, maar chapeau: goed gevonden
Edit: geloof niet dat ze Thompson gefeliciteerd heeft, maar weet k niet zeker. Heb t op beeld niet gezien.
Dafne is de kwaadste niet...
Waarom mis ik dat soort beelden altijd
is het fietsen aan het her-ontdekken
De handbaldames werden aardig weggespeeld door de Russen, benieuwd wat die nog kunnen. Ook benieuwd naar de volleybaldames. Medaille zou toch al heel goed zijn.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nou heb ik zelf vorig jaar een hele triathlon gedaan. Maar zo dat olympische onderdeel is toch ook wel iets bijzonders.... In het zwemmen zijn de verschillen klein (bijna per definitie, want wegzwemmen is erg moeilijk, je kunt in het zog mee komen). Dan is de fiets in peloton vorm (in tegen stelling tot de oorspronkelijke triathlons). Lijkt me dat dat een heel bijzondere wedstrijddynamiek geeft. Je moet kunnen volgen op de fiets.. ben je heel sterk op de fiets, maak je daar toch niet zomaar het verschil. En dan komt het in feite aan op de sterkste loper?
Ik stel het nu wat gechargeerd, en zag net ook een lekker pittig kuitenbijtend klimmetje. Dus zomaar volgen is niet per definitie evident. Maar toch.
Ik stel het nu wat gechargeerd, en zag net ook een lekker pittig kuitenbijtend klimmetje. Dus zomaar volgen is niet per definitie evident. Maar toch.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Rauwe emotie, alle laagjes sociaal wenselijk gedrag zijn verdwenen, dat vind ik mooi. (Zie verder de reactie van GastheerG)J.Edge87 schreef:
waarom vind je dat interessanter? leukere tv? hogere amusementswaarde?
Er zijn trouwens maar weinig topsporters die tegen hun verlies kunnen gok ik.
Hoezo zou iemand zich direct bij het resultaat moeten neerleggen? De lat lag op goud, de race was niet vlekkeloos, de voorbereiding ook niet, en we hebben het over een reactie vrijwel direct na de race. Als ze Thompson op haar bek had geslagen, dan had ik dat wel wat onsportief gevonden, maar dit dus niet.
ik vind het eerder een uiting van: ik zou normaal gezien moeten winnen, jij bent niet de verdiende winnaar. dus ik gooi van woede mijn schoenen op de grond. dus met zo;n reactie vind ik de winst van Thompson niet geaccepteerd en dat vind ik niet eerlijk... op waarde geklopt, geef gewoon toe.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik gooide mijn eigen bril kapot toen Annemiek van Vleuten viel............
dus.................................
ik kan nog altijd topsport gaan proberen.
dus.................................
ik kan nog altijd topsport gaan proberen.
Tja, in mijn hoogtij-zondagen bij Bal-op-het-dak 34 om 10u 's ochtends is toch ook menig shirt, voetbalschoen, scheenbeschermer of prullenbak door de kleedkamer gevlogen. Ik vond het mooi om te zien. Vooral omdat het toch ingaat tegen het zorgvuldig opgebouwde imago van Dafne. Wat toch altijd een beetje de perfecte schoondochter was. Nu liet ze ook even zien dat ze ook een rauw randje heeft. De wil om te willen en de teleurstelling niet altijd kunnen verbergen. Vooral omdat ze het niet elke wedstrijd doet.
Gelukkig hebben wij bij het wielrennen Marianne, die in tegenstelling tot Dafne wel onze nationale knuffel is. Oh nee, die heeft ook eens vanuit frustratie om een verloren WK (volgens mij) een vuilnisbak in elkaar getrapt...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets