Giro 2017
-
- Forum-lid HC
Hij zal wel mee rijden maar ik denk dat hij dat niet van harte zou doen. Tweede is toch de eerste verliezers voor renners van dit kaliber.
Vooralsnog geen man tegen man. Merida en Movistar in een pakt met Dumoulin op twee minuten achterstand.
Niet duidelijk hoe dat gat heeft kunnen ontstaan. Er wordt gesuggereerd dat men is gegaan op een plaspause van Dumoulin.
Mocht dat zo zijn dat is Tom echt roodgloeiend van woede.
EDIT: GPS lijkt weer nukken te hebben en de achterstand Dumoulin wordt nu op 30 seconden gemeld.
Geen paniek. Het is nog 120 km tot de finish.
Niet duidelijk hoe dat gat heeft kunnen ontstaan. Er wordt gesuggereerd dat men is gegaan op een plaspause van Dumoulin.
Mocht dat zo zijn dat is Tom echt roodgloeiend van woede.
EDIT: GPS lijkt weer nukken te hebben en de achterstand Dumoulin wordt nu op 30 seconden gemeld.
Geen paniek. Het is nog 120 km tot de finish.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Maakt niet uit. Dumoulin wint vandaag de etappe toch wel.
Dumoulin nu op ongeveer 20 seconden van Nibali/Quintana. Ik wil het moment wel zien als Dumoulin erbij komt want dan zal blijken of Nibali/Quintana Dumoulin geflikt hebben door te gaan in een plaspauze.
Dumoulin nu op ongeveer 20 seconden van Nibali/Quintana. Ik wil het moment wel zien als Dumoulin erbij komt want dan zal blijken of Nibali/Quintana Dumoulin geflikt hebben door te gaan in een plaspauze.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
In ieder geval zegt Traksel nu bevestiging te hebben dat Nibali/Quintana gegaan zijn toen Dumoulin een plaspauze nam.
@DOOR. Dumoulin komt er echt wel bij. Achterstand nu 22 seconden.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Volgende keer gas erop als Q een bocht mist.