Marianne Vos !
-
- Forum-lid
Getekend, omdat het kan
Uiteraard getekend
Beetje flauw misschien, maar ik vindt Change.org een uitermate vervelende website. Het duurde een tijdje voordat ik doorhad dat al die spam in mijn mailbox van hun afkomstig was. Blijkbaar had ik, door het tekenen van een of andere petitie, ingestemd met de aanmaak van een compleet profiel, inclusief e-mailmeldingen en opslag van persoonlijke gegevens.
Dus als je tekent: Kijk waarmee je instemt (Privacy Policy) en zoek even naar je profiel en instellingen...
Dus als je tekent: Kijk waarmee je instemt (Privacy Policy) en zoek even naar je profiel en instellingen...
Prudhomme: Tour voor vrouwen niet praktisch
Heb je hem ook weer.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... our__.html
Heb je hem ook weer.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... our__.html
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Vanwege de onweersbuien dacht ik. Ik ga even naar Marianne kijken op Red Bull tv. Maar ze scheen niet in vorm te zijn voor het mountainbiken. Ik dacht dat Marianne Vos zich meer ging richten op mountainbiken voor de komende Olympische Spelen... Vandaag in Andorra zie je toch ook dat ander er ook daar sterke vrouwen zijn. Teveel goed op de weg presteren in hetzelfde seizoen helpt natuurlijk niet mee om ook goed op de mountainbike presteren, maar ze zal ook wel moeite hebben gehad met de lucht... Is ook niet mijn ding op 2000m presteren... Teamgenoten Maja en Jolanda van Liv Giant zaten er nog wel goed bij. Maar Jolanda Neff kwam ook helemaal zwaar uitgeput over de finish vandaag...
Op Twitter vond Marianne zelf ook dat het niet echt lekker ging vandaag, jammer...
" Okay, that was crap... I'll skip the feeling from today's race and look at the whole mtb experience this year. Happy I took this challenge! "
Op Twitter vond Marianne zelf ook dat het niet echt lekker ging vandaag, jammer...
" Okay, that was crap... I'll skip the feeling from today's race and look at the whole mtb experience this year. Happy I took this challenge! "
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze had al eerder aan gegeven om het volgend jaar anders in te delen. Nu teveel door elkaar gedaan.
Zou niet goed zijn ook voor de damessport als ze hier nu ook direct met de top mee zou doen.
Zou niet goed zijn ook voor de damessport als ze hier nu ook direct met de top mee zou doen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Geeft volgens mij ook wel aan dat mountainbiken een heel andere discipline is dan fietsen op de weg of in het veld. Ze lijkt wel een mens...