Pinarello
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
eigenlijk ontbreekt er hier weer wat plastic natuurlijk (haar helm )body schreef:Liz Hatch en haar Pina
https://www.youtube.com/watch?v=NC9Avxpgax0
Van zo'n Hema tompouce word ik niet echt warmxytras schreef:Ook de vormen van bv Liz Hatch niet?sjoerdth schreef:Ik vind dat goud wel heel mooi combineren met zwart, maar goud op de fiets is toch net een beetje als rondrijden in een gele trui, dat moet je verdienen. En het hoofd van Wiggo, of welke renner dan ook zou ik ook niet willen op mijn frame.Jaap Telder schreef:Voor de liefhebbers van Wiggo: http://www.bellatisport.com/shop/produc ... black.html
-
- Forum-lid
Die skeletten reden zeker op chinese cast offs
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid HC
Dat boutje zou wel afbreken tijdens de koers!
Er is nog nooit een fiets geweest die een renner aan de overwinning aan Parijs-Roubaix heeft geholpen.
De conditie en de mentale weerbaarheid bepaalt of je Parijs-Roubaix wint, natuurlijk speelt een stukje geluk of juist pech ook mee, maar als je echt goed bent zit dat vaak ook nog mee.
Johan Musseeuw reed in 1994 op een geveerde Bianchi Parijs-Roubaix, ook die fiets moest hem aan de overwinning helpen.......het werd een fiasco! Johan Musseuw eindigt deze editie geheel in stijl hij wordt dertiende
Er is nog nooit een fiets geweest die een renner aan de overwinning aan Parijs-Roubaix heeft geholpen.
De conditie en de mentale weerbaarheid bepaalt of je Parijs-Roubaix wint, natuurlijk speelt een stukje geluk of juist pech ook mee, maar als je echt goed bent zit dat vaak ook nog mee.
Johan Musseeuw reed in 1994 op een geveerde Bianchi Parijs-Roubaix, ook die fiets moest hem aan de overwinning helpen.......het werd een fiasco! Johan Musseuw eindigt deze editie geheel in stijl hij wordt dertiende
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 03 apr 2015 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Het is een wat beperkt inzetbare fiets denk ik. De mogelijkheid tot verlies van power zoals ook al wordt aangegeven in Cycling News lijkt me geen prettig idee. Ik ben benieuwd hoe zoiets voelt in een afdaling. Maar het idee is wel leuk. Uiteindelijk denken ze 8% toename op de steentjes te hebben.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Lijkt me bijna een 1- april grap!