foto van je fiets
Wel aardig? Ik vind hem gewoon mooi.
Wielen ook een goede keus (wit-zilver), past goed bij de Kuota op de onderbuis. Zat zelf te denken dat de wit-rode decals op de wielen ook goed passen bij dit frame, maar ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en dat dit rustiger oogt. Fiets op zich is al blits genoeg !
Wielen ook een goede keus (wit-zilver), past goed bij de Kuota op de onderbuis. Zat zelf te denken dat de wit-rode decals op de wielen ook goed passen bij dit frame, maar ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en dat dit rustiger oogt. Fiets op zich is al blits genoeg !
Yes! Mijn fiets net opgehaald.
Zitten nog "gewone trappers" op. Even sparen voor schoenen en pedaaltjes.
Verder is ie helemaal origineel nog. Van de week een cateyetje erop.
Eerste meters gemaakt en...... Moet echt weer leren fietsen en sturen. Man wat is dat anders en die fiets is zo licht.... Het stuurt zo strak als een snaar.
Wel even wennen hoor. Moet echt heel voorzichtig doen in het begin. Want fietsen verleer je nooit zeggen ze, maar daar geloof ik niks meer van hahaha, .
Maar goed, lekker meters maken nu, merkte ook dat mijn conditie echt op nul staat. Dus kan het goed gebruiken.
Ok, back to Tom!
Zitten nog "gewone trappers" op. Even sparen voor schoenen en pedaaltjes.
Verder is ie helemaal origineel nog. Van de week een cateyetje erop.
Eerste meters gemaakt en...... Moet echt weer leren fietsen en sturen. Man wat is dat anders en die fiets is zo licht.... Het stuurt zo strak als een snaar.
Wel even wennen hoor. Moet echt heel voorzichtig doen in het begin. Want fietsen verleer je nooit zeggen ze, maar daar geloof ik niks meer van hahaha, .
Maar goed, lekker meters maken nu, merkte ook dat mijn conditie echt op nul staat. Dus kan het goed gebruiken.
Ok, back to Tom!
-
- Forum-lid
jwkeij schreef:Dit beestje schreeeuwt om een paar hoge hoepels. Maar, mooie bike, hoor.Kogaflyer105 schreef:
Vandaag opgehaald. Bij de eerste beurt gaan waarschijnlijk de spacers er wel af
Inderdaad ja.
Maar ik ga daar eerst weer ff voor sparen.
Welke wielen, weet ik nog niet.
Ik heb inderdaad eerst wat zitten spelen met de hoogte van het stuur
Ik had op mijn oude fiets een drop van 104 mm
Deze hebben ze afgesteld op 84 mm
Maar ik vindt 94 mm gelekkerste zitten.
Ik heb gisteravond voor het eerst een clubwedstrijd gereden. En ik vindt het echt een heerlijke fiets
Ik heb er nu 400 km opzitten.
En morgen ook nog eens 120 km
Daarna gaat de zaag in de vork buis
-
- Forum-lid
bluv107 schreef:Nog een setje dikke carbonwielen (zonder teksten) en hij is afKogaflyer105 schreef:Vandaag opgehaald. Bij de eerste beurt gaan waarschijnlijk de spacers er wel af
Kom eens met een idee !
Mocht toch door rijden, niks geroken denk ik, .Zorro schreef:Er zit een luchtje aan deze fiets hoor. Iets klopt er niet
--
Moet echt nog een goede rit gaan maken, maar denk dat het zadel een klein stukje mag zakken.
Misschien staat straks met raceschoenen en pedaaltjes het zadel wel precies goed, bedenk ik net. Geen verstand van hoor, maar wie weet is dat wel zo.
En zo een setje trappers er bij is straks wellicht wel handig. Ziet er niet uit moet ik eerlijk zeggen hehe.
-
- Forum-lid
Zorro schreef:Er zit een luchtje aan deze fiets hoor. Iets klopt er niet
ik dacht precies het zelfde.
-
- Forum-lid
De hond merkt het ook op.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.