Pagina 614 van 1091

Geplaatst: 04 dec 2009 15:47
door danny1407
Tuurlijk telt dat ook.

Ik heb tenslotte ook een Ferrari en een Porsche.

;)

Geplaatst: 04 dec 2009 16:18
door _cas_
danny1407 schreef:Tuurlijk telt dat ook.

Ik heb tenslotte ook een Ferrari en een Porsche.

;)


Afbeelding

Geplaatst: 04 dec 2009 19:04
door demonsternaar
Ace1978 schreef:
de monsternaar schreef:ik kan mij niet voorstellen dat je bijvoorbeeld drie Gazelle fietsen hebt staan of drie Pinarello,s.
waarom wel drie verschillende cervelo,s ? wat is die chemie tussen cervelo en zijn berijders ?


Er is genoeg chemie tussen mij en mijn Pinarello en heb dus ook veel liever 3 Pinarello's dan 3 Cervelo's. Ik heb zelfs liever 1 Pinarello dan 3 Cervelo's! Buiten dat feit zie ik het nut van 3 racers niet zo in en dan al helemaal niet 3 uit die prijsklasse. Twee is voor mij genoeg, eentje voor de winter, eentje voor de zomer. Daarom is de vraag best interessant waarom je 3 fietsen uit die categorie koopt, maar ontgaat me het stukje over de Cervelo's in het bijzonder...


als jij graag op een pinarello rijd dan heb jij daar vast een uitgesproken mening over, laat maar horen.
het gaat mij erom waarom koop men bijv. 2 á 3 cervelo's uit deze prijsklasse en rij je er maar op één het meest en waarom dan?
en ik zeg zeker niet dat pinarello een mindere fiets is maar daar koop je er geen 3 van lijkt mij in de prijsklasse van een Pinarello Dogma.

Geplaatst: 04 dec 2009 21:50
door gijs01
Ace1978 schreef:
de monsternaar schreef:ik kan mij niet voorstellen dat je bijvoorbeeld drie Gazelle fietsen hebt staan of drie Pinarello,s.
waarom wel drie verschillende cervelo,s ? wat is die chemie tussen cervelo en zijn berijders ?


Er is genoeg chemie tussen mij en mijn Pinarello en heb dus ook veel liever 3 Pinarello's dan 3 Cervelo's. Ik heb zelfs liever 1 Pinarello dan 3 Cervelo's! Buiten dat feit zie ik het nut van 3 racers niet zo in en dan al helemaal niet 3 uit die prijsklasse. Twee is voor mij genoeg, eentje voor de winter, eentje voor de zomer. Daarom is de vraag best interessant waarom je 3 fietsen uit die categorie koopt, maar ontgaat me het stukje over de Cervelo's in het bijzonder...



Ace,

Wij liefhebbers van Italiaanse raspaarden als Colnago en Pinarello zullen de technische freaks van Cervélo nooit helemaal snappen. Troost je zij weten niet beter dan de neaderthalers: 1, 2, veel.......

Geplaatst: 04 dec 2009 21:53
door danny1407
Oei....de handschoen wordt gegooid begrijp ik?

;)

Giullare di pasta!

Geplaatst: 04 dec 2009 22:11
door bottecchia
Ah, krijgen we deze discussie weer. Leuk hoor. Ik heb twee Cervélo's én twee Italiaanse schonen in huis. Wat moet daar wel niet van worden gedacht? ;)

Geplaatst: 04 dec 2009 22:14
door andromeda
Jij bent een Neanderthaler met smaak die kan tellen ?

Geplaatst: 04 dec 2009 22:19
door gijs01
haphap!

Voor alle duidelijkheid, ik gun jullie allen je plezier, al koop je de hele cervelofabriek op!

Geplaatst: 04 dec 2009 22:19
door tiest
Je bent gestoord?

;)

Geplaatst: 04 dec 2009 22:24
door bottecchia
:D

De hele fabriek hoef ik niet hoor. Hooguit nog een keer een echt tijdritpaard.

Geplaatst: 04 dec 2009 23:03
door gijs01
Welk raspaard denk je dan aan?

Geplaatst: 04 dec 2009 23:46
door bottecchia
Ik vind een P3 wel een hele gave machine. Maar tijdrijden doe ik te weinig om er serieus in te investeren. Ik laat het dus voorlopig lekker bij een opzetstuurtje op m'n Soloist.

Die Soloist is m'n eerste serieuze fiets. Inmiddels heb ik een R3 gekocht omdat die fiets perfect past bij wat ik zoal uitspook met een fiets. De Soloist is dus nu gepromoveerd tot 2e fiets/tijdritfiets. Als ik daarvoor iets nieuws moet kopen ben ik per saldo meer geld kwijt. Bovendien vind ik het nog steeds een strakke fiets. Vandaar dus dat ik er twee heb.

En de Italianen in huis zijn een klassieke Moser als retro fiets en een Giovanni piste fiets. Is dat mysterie ook weer opgelost.