Canyon
-
- Forum-lid
Hebben die vacatures geen betrekking op het nieuw logistiek centrum dat Canyon momenteel bouwt naast hun oude locatie?
+1 minder lullen, meer fietsenhaaldoor schreef:Even heel kort door de bocht. In Rotterdam zeggen we niet voor niks 'Geen woorden maar daden'.
Stap gewoon een fietsenwinkel binnen in 010. Koop een fiets en ga fietsen(bijv. bike2build, Profietsen, Bikeparts4u)! Het weer is veel te mooi voor al dat gemijmer. Zit je morgen gewoon lekker op de fiets met dit weer!
Dit herken ik. Enorme herrie. Maar alleen op kasseien. Check toch even voor de zekerheid je balhoofd op speling.somaro schreef:Heb je dit lawaai alleen op kasseien, of ook op ietwat ruwer wegoppervlak (betonbaan, klinkers,...).Macer77 schreef:@Yortak, schitterende fiets, al vind ik die rode kapjes bij de hendels iets te veel van het goede..
Het is nu 4 weken geleden dat mijn Canyon is afgeleverd en inmiddels heb ik 1.600 kilometer op mijn nieuwe bike gefietst.. Ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige aankoop is geweest, wat een heelijke fiets. In vergelijking met mijn oude Alu Trek 2.5 rijdt het zoveel soepeler... Wel een paar keer last gehad van een tikje, maar deze heb ik er nu uit (waarschijnlijk waren het pedalen).
Als ik toch een puntje van kritiek moet geven is het dat de interne bekabeling bij erg hobbelige wegen bijhoorlijk trilt en luidruchtig is.. Maar dit komt maar zelden voor.
Ik heb het vooral op het moment dat ik een brug over ga met van die houten planken... Echt een geluid alsof er iets trilt in mijn frame.. Bij beton en kninkers nergens last van..
-
- Forum-lid HC
@karluk, supergaaf!!!! Dat zouden meer mensen moeten doen, met groen of geel zou het ook heel gaaf zijn.
EDIT, tomtom natuurlijk!
EDIT, tomtom natuurlijk!
Laatst gewijzigd door wasbeer2006 op 21 jun 2014 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Je bedoelt @tomtom.......
CyclistForum Luxembourg
-
- Forum-lid HC
inderdaad, sorryjackiejunior schreef:Je bedoelt @tomtom.......
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Nog een leuk kleurtje:
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Quintana's SLX met weinig drop...
Wel mooi Bora 35 wielen in zo'n klein frame!
Wel mooi Bora 35 wielen in zo'n klein frame!
Jahoor, woon in transwijk. Stuur maar PBknutmo schreef:Hallo, een vriend van me is geinteresseerd in een Canyon Ultimate AL, maar heeft er nog nooit één in het echt van dichtbij bekeken. Is er iemand in de buurt van Utrecht die er 1 heeft waar hij even naar zou mogen komen kijken?