Wat mij dan interesseert: welke atb vind jij dan wel racy eruit zien?Max 2.0 schreef:De Epic zal ongetwijfeld lekker fietsen, maar ik vind 'm foeilelijk en er ook niet echt racy uitzien.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Na een heel jaar gefietst te hebben en beter te weten wat ik wil, wil ook eens doorpakken op het gebied van echt goed zitten op je fiets en weten hoe het met het lijf staat.
Heb bij Bike Passion een Bike Fit Sessie Advanced gepland en ga vervolgens in december een Inspanningstest doen bij Adrie van Dieme van Webtrainer in Den Haag.
Vervolgens n.a.v. hiervan bekijken wat ik ga doen qua fiets of de CAAD10 blijft of deze eventueel vervangen gaat worden door een passender frame voor mijn lijf (mogelijkheden) en doel(en).
Heb bij Bike Passion een Bike Fit Sessie Advanced gepland en ga vervolgens in december een Inspanningstest doen bij Adrie van Dieme van Webtrainer in Den Haag.
Vervolgens n.a.v. hiervan bekijken wat ik ga doen qua fiets of de CAAD10 blijft of deze eventueel vervangen gaat worden door een passender frame voor mijn lijf (mogelijkheden) en doel(en).
Wordt een andere fietsSoap schreef:Na een heel jaar gefietst te hebben en beter te weten wat ik wil, wil ook eens doorpakken op het gebied van echt goed zitten op je fiets en weten hoe het met het lijf staat.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Tuurlijk! Die bikefit is een mooi excuus voor een andere fiets. Dat is toch ook de enige reden waarom je die laat doen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
De mogelijkheid is zeker aanwezig....moet ik bekennen mannen....haha
Maar ook zeker omdat ik gewoon nog steeds het gevoel blijven houden niet optimaal op mijn fiets te zitten en dat frustreert wel enigszins. Dus dan maar naar iemand die passie ervoor heeft en mij hopelijk verder gaat helpen.
Maar ook zeker omdat ik gewoon nog steeds het gevoel blijven houden niet optimaal op mijn fiets te zitten en dat frustreert wel enigszins. Dus dan maar naar iemand die passie ervoor heeft en mij hopelijk verder gaat helpen.
-
- Forum-lid
Een oud huis wat we compleet gaan renoveren.
Worden niet veel winter-ritjes dit jaar..
Worden niet veel winter-ritjes dit jaar..
Ik hoop voor je dat er iets uitkomt. Dan weet je wat er anders/beter kan of misschien is het wel goed en is het een kwestie van gevoel. Mijn ervaring met dit soort dingen is dat uit de meting het een kan blijken terwijl in de praktijk het gevoel iets anders zegt. Neem dat dus wel mee.Soap schreef:De mogelijkheid is zeker aanwezig....moet ik bekennen mannen....haha
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ja dat neem ik zeker mee, bedankt voor het advies.JPAR schreef:Ik hoop voor je dat er iets uitkomt. Dan weet je wat er anders/beter kan of misschien is het wel goed en is het een kwestie van gevoel. Mijn ervaring met dit soort dingen is dat uit de meting het een kan blijken terwijl in de praktijk het gevoel iets anders zegt. Neem dat dus wel mee.Soap schreef:De mogelijkheid is zeker aanwezig....moet ik bekennen mannen....haha
Het is en blijft ook een deel persoonlijk, maar wil gewoon een gedegen meting en verhaal hebben erbij