Specialized
Ik zou mijzelf ook ergeren aan dat plekje, maar is het erg of schadelijk voor het frame zelf? dat zal toch niet. Of het voldoende is om hem echt terug te brengen en of om te ruilen tja....
Je hebt het aangegeven bij Specialized en je hoort nu wel wat hun gaan ondernemen, ben benieuwd
Je hebt het aangegeven bij Specialized en je hoort nu wel wat hun gaan ondernemen, ben benieuwd
Zeikerd of niet?? Ik heb deze zomer S-Works 7 schoenen gekocht voor een klein kapitaal en moet allereerst zeggen dat ik erg geniet van het comfort van deze schoenen en dus absoluut geen spijt heb van de dure aanschaf. Ik vind alleen dat ze erg snel slijtage vertonen. Ze hebben de hele zomer nog geen druppel regen gezien, ik neem ze na ieder ritje met een vochtig vaatdoekje af en zorg er goed voor. Afgezien dat ik de witte "s-jes" die op de neus stonden al snel kwijt was (ze zijn erop geverfd of zo waardoor ze al snel streepten/sleten waarna ik ze zelf maar helemaal heb verwijderd) sluit nu ook de toplaag van het leer al weg. Omdat het toch heeeeel dure schoenen betreft en ik dit niet gewend ben bij mijn Sidi's vraag ik me af of ik hier terug mee moet gaan. Wat is jullie mening? Het is aan beide kanten en ben bang dat na de herfst/winter er al helemaal niets van over blijft...
Ah, gelukkig Ik vind het toch wel heel erg zonde en was al bang voor het resultaat na een jaartje. Volgend jaar al nieuwe kopen past niet echt in mijn budgettering, dus hopelijk blijven ze toch iets langer netjes
Nee, je bent geen zeikerd @serbak.
Icemus heeft mijn S-Works 6 schoenen (wit) eerder dit jaar gekocht en daar heb ik zo ongeveer een rit of 50 mee gemaakt.
Uitgezonderd van wat kleine krasjes op de zool (daar ontkom je niet aan met zo'n geverniste carbonzool) was er aan de schoen zelf niets te zien.
Dat buitenwerk bij de hiel is zo ongeveer door op je S-Works 7. Zou het aan de binnenkant zijn dan kon je nog zeggen dat het door schuren tegen crankarm oid kon komen.
Icemus heeft mijn S-Works 6 schoenen (wit) eerder dit jaar gekocht en daar heb ik zo ongeveer een rit of 50 mee gemaakt.
Uitgezonderd van wat kleine krasjes op de zool (daar ontkom je niet aan met zo'n geverniste carbonzool) was er aan de schoen zelf niets te zien.
Dat buitenwerk bij de hiel is zo ongeveer door op je S-Works 7. Zou het aan de binnenkant zijn dan kon je nog zeggen dat het door schuren tegen crankarm oid kon komen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb de foto doorgestuurd naar m'n dealer, ze sturen hem door naar Specialized. Ik heb het met mijn vorige schoenen (Sidi's en Shimano) ook nooit meegemaakten en onlangs ook Sidi's doorverkocht van aantal jaar oud die verder alleen wat krassen onderaan op de zool hadden. Het is op beide schoenen aan de buitenkant, het kan inderdaad nergens tegenaan schuren verder dus ben benieuwd wat Specialized er van vindt...