25 mm lukt hoor. Ik heb op m'n EVO momenteel de Veloflex Master in 25. Is wel een smalle 25. Maar er is nog voldoende plaats voor een 'echte 25'.
Cannondale
Wat ik begrepen heb is het voor de Evo's t/m 2016 een beetje hit and miss qua band en velgmaat. Je kunt in ieder geval wel wat aanslag tegen de achtervork krijgen bij bepaalde 25mm banden tijdens een sprintje. Maar goed, velen rijden met 25mm in hun Evo, dus zo'n vaart loopt het niet. Ik zou wel inderdaad voor een échte'25mm band gaan die ook zo valt.
Vanaf 2017 hebben ze bij C'dale de achtervork verbreed ivm de bredere banden.
Vanaf 2017 hebben ze bij C'dale de achtervork verbreed ivm de bredere banden.
Mwah...dat vind ik minder geslaagd. De fiets is gaaf en de kleur ook. Alleen nu is C'dale eindelijk afgestapt van het volplakken van het frame met hun naam, en dan ga jij het weer terugbrengen.jakkel schreef:Cannondale stickertjes voor de 700C Dt RR511db wielen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het ook wat druk, met een hoog mavic gehalte.
Less is bore
-
- Forum-lid
Te druk persoonlijk.
Maak joe woar
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En hoeveel hebben je laten weten dat ze het niet zo geslaagd vinden?jakkel schreef:Ik vind het persoonlijk de max. Daarnet nog toertje van 50 km gedaaan en kreeg toch weer een compliment van een passerende wielertoerist.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hmmm.... ik weet het ook niet. Ik vond de kleur van die letters op met name de vork erg vet. Sprong er echt uit.
Nu zie je door de bomen het prachtige bos niet meer. Less is more in dit geval is mijn nederige opinie. Maar jij vindt van niet, dus who cares? Gewoon doen wat je zelf mooi vindt, al krijg je nul complimenten onderweg, .
Nu zie je door de bomen het prachtige bos niet meer. Less is more in dit geval is mijn nederige opinie. Maar jij vindt van niet, dus who cares? Gewoon doen wat je zelf mooi vindt, al krijg je nul complimenten onderweg, .