Cervélo
-
- Forum-lid
Ik snap het wel dat al die pro-tour proegen overstappen op SRAM RED.
Ik rij nu een jaar met RED en ik vind het een hele verbetering tov Shimano Dura Ace (7800, 7900 heb ik geen ervaring mee)!
Het schakelt zo snel en gemakkelijk dat de meerprijs voor DI2 niet goed te praten is wat mij betreft. Ook is het om een of andere reden logischer om met 1 hendel op en af te schakelen. Het went snel en eenmaal gewend dan is terugschakelen naar shimano (winterfiets) maar moeilijk te accepteren. Ik overweeg dan ook om op mijn winterfiets SRAM Force te zetten...
Ik rij nu een jaar met RED en ik vind het een hele verbetering tov Shimano Dura Ace (7800, 7900 heb ik geen ervaring mee)!
Het schakelt zo snel en gemakkelijk dat de meerprijs voor DI2 niet goed te praten is wat mij betreft. Ook is het om een of andere reden logischer om met 1 hendel op en af te schakelen. Het went snel en eenmaal gewend dan is terugschakelen naar shimano (winterfiets) maar moeilijk te accepteren. Ik overweeg dan ook om op mijn winterfiets SRAM Force te zetten...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bij cervélo ligt het wel iets genuanceerder. Zij hebben zelf gekozen met wat ze willen rijden.
En uiteraard mag Sram daar wat geld bij doen.
Het is in dit geval niet zo, dat wie het meest biedt, mag leveren.
Met campa zullen ze bijv niet zo snel gaan rijden.
Over DI2 gesproken, binnenkort heb ik nog een mooi projectje. als het goed is, is er geen kabel te zien.
Misschien heb ik je hulp nog nodig mark..
En uiteraard mag Sram daar wat geld bij doen.
Het is in dit geval niet zo, dat wie het meest biedt, mag leveren.
Met campa zullen ze bijv niet zo snel gaan rijden.
Over DI2 gesproken, binnenkort heb ik nog een mooi projectje. als het goed is, is er geen kabel te zien.
Misschien heb ik je hulp nog nodig mark..
Ik ben ook een zeer tevreden Sram rijder, sinds 2006 met force en dit jaar met de RED.
Het is licht schakelen, duidelijk en soepel, maar vooral heel natuurlijk en direct.
Vind het erg knap dat ze zich zo hebben weten neer te zetten tussen campa en shimano.
Het is licht schakelen, duidelijk en soepel, maar vooral heel natuurlijk en direct.
Vind het erg knap dat ze zich zo hebben weten neer te zetten tussen campa en shimano.
Ik kom zojuist terug van Andromeda, mijn reddende engel. (En dat bedoel ik volstrekt hetero!)
Gisteren een uurtje of 2 in de weer geweest met nieuwe versnellingskabels door de Red shifters te prakken.
Nou ben ik niet echt een onhandige jongen, maar dat kreeg ik dus absoluut niet voor elkaar.
Andromeda gritste een kabeltje met gesoldeerd uiteinde en ik heb het zelf gezien, maar anders had ik het nooit geloofd.
Nog geen 10 seconden werk voor hem.
Anyway, ik dacht het dus ook "goed" te doen.....Cervelo met Red.
Na gisterenavond een klein minpuntje voor Sram op de score-lijst.
Misschien moet Gerard eens op de koffie bij de engineers van Sram.
Gisteren een uurtje of 2 in de weer geweest met nieuwe versnellingskabels door de Red shifters te prakken.
Nou ben ik niet echt een onhandige jongen, maar dat kreeg ik dus absoluut niet voor elkaar.
Andromeda gritste een kabeltje met gesoldeerd uiteinde en ik heb het zelf gezien, maar anders had ik het nooit geloofd.
Nog geen 10 seconden werk voor hem.
Anyway, ik dacht het dus ook "goed" te doen.....Cervelo met Red.
Na gisterenavond een klein minpuntje voor Sram op de score-lijst.
Misschien moet Gerard eens op de koffie bij de engineers van Sram.