Canyon
Bedankt voor info mensen
Mbt kleuren, is vaak wel modegevoelig en daardoor ben je er na paar jaar wellicht flauw van. Wel goed excuus om vaker nieuwe fiets te kopen .
Al iets bekend trouwens over andere 2015 modellen? Wanneer worden die verwacht?
Mbt kleuren, is vaak wel modegevoelig en daardoor ben je er na paar jaar wellicht flauw van. Wel goed excuus om vaker nieuwe fiets te kopen .
Al iets bekend trouwens over andere 2015 modellen? Wanneer worden die verwacht?
-
- Forum-lid
Modellen en prijzen worden meestal bekend gemaakt tijdens de grote fietsbeurzen in September (Eurobike) etc. Ben benieuwd.
Zijn hier mensen die reeds met een Endurance rijden? Ik twijfel heel erg tussen een XL en 2XL.. Gaan passen is niet echt een optie (> 400 km)
lengte: 190.5 cm
binnenbeenlengte: 92cm
de 2XL lijkt me met een
Stack = 628
Reach = 400 + Stuurpen van 120
Net wat te lang voor mij ?
lengte: 190.5 cm
binnenbeenlengte: 92cm
de 2XL lijkt me met een
Stack = 628
Reach = 400 + Stuurpen van 120
Net wat te lang voor mij ?
-
- Forum-lid
Kan beide.
Met de 2xl kom je wat vooral wat hoger te zitten. Een xl met 12 of 13cm stuurpen moet prima kunnen lijkt me. Ligt er maar net aan hoe lang en diep je wil zitten. In principe kan beide.
Met de 2xl kom je wat vooral wat hoger te zitten. Een xl met 12 of 13cm stuurpen moet prima kunnen lijkt me. Ligt er maar net aan hoe lang en diep je wil zitten. In principe kan beide.
ik vind dit zo moeilijk
Welke moet ik kiezen voor de meest comfortable fit ? Ik weet dat mijn rug niet zo flexibel is...
Ik ben bang als ik voor de 2XL kies en het voelt wat te groot aan ik weinig kan corrigeren, met een XL kan ik nog wat spelen met stuurpen en spacers...
Welke moet ik kiezen voor de meest comfortable fit ? Ik weet dat mijn rug niet zo flexibel is...
Ik ben bang als ik voor de 2XL kies en het voelt wat te groot aan ik weinig kan corrigeren, met een XL kan ik nog wat spelen met stuurpen en spacers...
-
- Forum-lid
Wat voor fiets heb je nu? Geo en zit deze goed?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Endurance= Endurace (zonder N).Cuball schreef:Zijn hier mensen die reeds met een Endurance rijden?
Niemand rijdt er op want de eerste exemplaren worden pas over enkele weken uitgeleverd.
Ik reed met een Focus Variado XXL (=60). Ik had wel 3cm spacers onder mijn stuur.gaisdergerman schreef:Wat voor fiets heb je nu? Geo en zit deze goed?
Bij deze fiest had ik weinig tot geen klachten, enkel bij wat langere ritten kreeg ik wat last in mijn nek en schouders.
http://www.focus-bikes.com/fileadmin/Me ... 011_en.pdf
op pag. 47 kan je de geometrie terug vinden.
Jaap Telder schreef:Endurance= Endurace (zonder N).Cuball schreef:Zijn hier mensen die reeds met een Endurance rijden?
Niemand rijdt er op want de eerste exemplaren worden pas over enkele weken uitgeleverd.
Aah wist ik niet, daarom dat ik er zo weinig ervaringen over kan terug vinden
-
- Forum-lid
Gisteren het slecht nieuws bericht ontvangen voor een Ultimate CF SL 9.0. Vandaag gebeld en 5 minuten later krijg ik het bericht dat hij binnen 48 uur wordt aangeboden. Zou het geholpen hebben???
Kan trouwens niet wachten totdat hij er is.
Kan trouwens niet wachten totdat hij er is.