foto van je fiets
Ik heb vandaag mijn bike klaar gemaakt voor de wintertripjes naar mijn werk. 6 jaar oud maar vind hem nog steeds net zo mooi als de dag waarop ik hem kocht:
Deze heb ik helemaal opgeknapt. Van een krakkemikkig stuk staal naar een fraaie bike, al zeg ik het zelf :
En dit wordt mijn nieuwe uitdaging. In veel betere staat als zijn voorganger maar nog wel wat werk aan. Ik kon deze niet laten staan ivm de naam ) Is een huismerk van een grote dealer hier in de buurt. Maar die maken altijd super degelijke ATB's. Hier wilde ik rode, of rood/zwarte banden op zetten. Denk dat dat erg gaaf zal staan. Ook wil ik morgen bij die dealer vragen of ze nog sticker sets hebben voor dit soort fietsen. Mijn hoop is groot aangezien het een huismerk is en ze daar ook gemaakt worden. Bij de grotere merken zoals Giant bv doen ze erg moeilijk als je erom vraagt. Als deze klaar is post ik weer een foto
Deze heb ik helemaal opgeknapt. Van een krakkemikkig stuk staal naar een fraaie bike, al zeg ik het zelf :
En dit wordt mijn nieuwe uitdaging. In veel betere staat als zijn voorganger maar nog wel wat werk aan. Ik kon deze niet laten staan ivm de naam ) Is een huismerk van een grote dealer hier in de buurt. Maar die maken altijd super degelijke ATB's. Hier wilde ik rode, of rood/zwarte banden op zetten. Denk dat dat erg gaaf zal staan. Ook wil ik morgen bij die dealer vragen of ze nog sticker sets hebben voor dit soort fietsen. Mijn hoop is groot aangezien het een huismerk is en ze daar ook gemaakt worden. Bij de grotere merken zoals Giant bv doen ze erg moeilijk als je erom vraagt. Als deze klaar is post ik weer een foto
-
- Forum-lid
Gister mijn nieuwe ATB opgehaald,ik vind hem mooi en voor wat ik er meer fiets helemaal top.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
DankDan G. schreef:Gave bike!
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- alliance_0
- Forum-lid
@Dan G Kan je misschien enige uitleg geven over de afstelling van je winterfiets. Ik heb nog nooit zo'n apart afgestelde fiets gezien. Bij een gewone stadsfiets is een zo'n hoog staand stuur al heel apart, maar bij een sportfiets is de enorme spacertoren en de omhoog staande stuurpen en dan wel weer in combinatie met een 'ligstuur' (voor mij) redelijk onbegrijpelijk. Ik krijg de indruk dat deze fiets te klein voor je is.
Die winterfiets is inderdaad een gedrocht.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wegens een groepset in de aanbieding bij van Eyck, loopt het winterproject iets voorspoediger dan verwacht.....
Nog met de "winterwieltjes", carbon hoepeltjes wordt nog over nagedacht alvorens te bestellen.
Volgende keer ook de crank even juist zetten voor de foto-politie.
Nog met de "winterwieltjes", carbon hoepeltjes wordt nog over nagedacht alvorens te bestellen.
Volgende keer ook de crank even juist zetten voor de foto-politie.
Dat leg ik je graag even uit. Deze fiets is origineel veel lager inderdaad. Het stuur heb ik hoger laten zetten omdat ik ten eerste niet zo van de diepe zit ben en ten tweede omdat ik al geruime tijd kamp met Carpale Tunnel Syndroom in beide handen. Bij een te lage zit worden de zenuwen in de handen afgekneld waardoor je handen continu aan het tintelen zijn en uiteindelijk gevoelloos worden. Dan ben je dus om de 5 minuten met je handen aan het schudden. En dat is niet prettig tijdens het fietsen. Aan eentje ben ik inmiddels geopereerd. Maar ik vind deze zit erg comfortabel dus of ik het ooit aanpas weet ik niet.alliance_0 schreef:@Dan G Kan je misschien enige uitleg geven over de afstelling van je winterfiets. Ik heb nog nooit zo'n apart afgestelde fiets gezien. Bij een gewone stadsfiets is een zo'n hoog staand stuur al heel apart, maar bij een sportfiets is de enorme spacertoren en de omhoog staande stuurpen en dan wel weer in combinatie met een 'ligstuur' (voor mij) redelijk onbegrijpelijk. Ik krijg de indruk dat deze fiets te klein voor je is.
Dat ligstuur zit er net een paar dagen op. Wilde ik eens uitproberen. Fiets is zeker niet te klein voor me (1.75m).
Maak er een mening van en geen feit. Bovendien beaam je iets wat nergens gezegd wordt.Bericht door rednas » 13 nov 2015 23:32
Die winterfiets is inderdaad een gedrocht.
OT:
De Goossens heb ik klaar: