Wielerseizoen 2024
Zoals ik al eerder zei, de domesticatie van het noodlot gaat steeds verder in het opzet 'maakbaarheid van de mens'.
Keuzevrijheid en verantwoordelijkheid verdwijnen.
Blijkbaar staan veel mensen daarvoor te springen omdat ze niet bereid zijn de consequenties van hun keuzes te aanvaarden.
Hoewel het niet zozeer de renners zelf zijn die vragende partij zijn (zie interview met oa Mohoric), het zijn de 'deugers' die hierop aansturen.
Keuzevrijheid en verantwoordelijkheid verdwijnen.
Blijkbaar staan veel mensen daarvoor te springen omdat ze niet bereid zijn de consequenties van hun keuzes te aanvaarden.
Hoewel het niet zozeer de renners zelf zijn die vragende partij zijn (zie interview met oa Mohoric), het zijn de 'deugers' die hierop aansturen.
Als de sponsors gebruik maken van hun keuzevrijheid om niet meer te investeren in dood en verderf als vermaak, moet "het product" zichzelf aanpassen. Het individu dat stijf staat van de adrenaline gaat dat niet doen. De sport heeft zich verenigd in een bond. Het is vrij logisch dat het daar op de agenda staat.
Keuzevrijheid wordt overschat en "deugen" is zeker niet voorbehouden woke figuren.
Keuzevrijheid wordt overschat en "deugen" is zeker niet voorbehouden woke figuren.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De snelheid van de fietsen moet mechanisch/elektronisch beperkt worden tot 45 km/u.
Als dat niet kan, alle afdalingen zou men kunnen neutraliseren.
Binnen enkele dagen is het 1 april, het zou zomaar "nieuws" kunnen zijn.
Als dat niet kan, alle afdalingen zou men kunnen neutraliseren.
Binnen enkele dagen is het 1 april, het zou zomaar "nieuws" kunnen zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het zijn net de financiële belangen (sponsors) die dit steeds verder pushen, niet omgekeerd. Ze verschillen daarin niet van de investeerders in de bedrijven. fErnie C. schreef: ↑30 mar 2024 20:08 Als de sponsors gebruik maken van hun keuzevrijheid om niet meer te investeren in dood en verderf als vermaak, moet "het product" zichzelf aanpassen. Het individu dat stijf staat van de adrenaline gaat dat niet doen. De sport heeft zich verenigd in een bond. Het is vrij logisch dat het daar op de agenda staat.
Het is aan de renners zelf om die keuze te maken, niet aan hardroepers om die keuze op te leggen aan de rest.
De uitspraak 'dat keuzevrijheid overschat wordt' bevestigt alleen maar mijn vermoeden voor welk soort vreselijke dystopische maatschappij u pleit.
Woke? Wie zei er iets over woke?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Gelukkig is het morgen weer koers en dus kunnen we deze semantische discussie weer even parkeren!!
Of liever nog; staken!
Wie gaat VDP van de zege houden? En met welke (ploegen)tactiek?
Het wordt ondanks het gemis van vele kanshebbers een interessante koers.
Ik zet mijn geld op een coupe van Visma met van Baarle en Jorgenson.
Of liever nog; staken!
Wie gaat VDP van de zege houden? En met welke (ploegen)tactiek?
Het wordt ondanks het gemis van vele kanshebbers een interessante koers.
Ik zet mijn geld op een coupe van Visma met van Baarle en Jorgenson.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
De enige keuze die ze hebben is om niet meer aan wegwedstrijden deel te nemen.Beetje hetzelfde als geen doping gebruiken, terwijl 90% wel gebruikt. Een belangrijke reden voor Joris Nieuwenhuis om geen wegwedstrijden meer te rijden, is het gedrang en het gevaar in het peloton.lugosi schreef: ↑30 mar 2024 22:37Het zijn net de financiële belangen (sponsors) die dit steeds verder pushen, niet omgekeerd. Ze verschillen daarin niet van de investeerders in de bedrijven. fErnie C. schreef: ↑30 mar 2024 20:08 Als de sponsors gebruik maken van hun keuzevrijheid om niet meer te investeren in dood en verderf als vermaak, moet "het product" zichzelf aanpassen. Het individu dat stijf staat van de adrenaline gaat dat niet doen. De sport heeft zich verenigd in een bond. Het is vrij logisch dat het daar op de agenda staat.
Het is aan de renners zelf om die keuze te maken, niet aan hardroepers om die keuze op te leggen aan de rest.
De uitspraak 'dat keuzevrijheid overschat wordt' bevestigt alleen maar mijn vermoeden voor welk soort vreselijke dystopische maatschappij u pleit.
Ik pleit niet voor een bepaalde maatschappij. Ik merk op dat we voor minimaal 95% vastzitten in structuren die min of meer via een natuurlijk proces worden bepaald.lugosi schreef: ↑30 mar 2024 22:37Het zijn net de financiële belangen (sponsors) die dit steeds verder pushen, niet omgekeerd. Ze verschillen daarin niet van de investeerders in de bedrijven. fErnie C. schreef: ↑30 mar 2024 20:08 Als de sponsors gebruik maken van hun keuzevrijheid om niet meer te investeren in dood en verderf als vermaak, moet "het product" zichzelf aanpassen. Het individu dat stijf staat van de adrenaline gaat dat niet doen. De sport heeft zich verenigd in een bond. Het is vrij logisch dat het daar op de agenda staat.
Campagnolo Ultra Dork
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/