Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

arepol
Forum-lid

arepol 16 apr 2010 20:41

[quote="Daniel1975"]@buzz: ik heb het al geregeld hoor. Morgen gaat ie terug naar standje 2 :D[/quote]

volgens teletekst zelfs standje 1 :rolleye:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/704-01.gif
Alles is relatief 8-)

trudie
Forum-lid

trudie 16 apr 2010 20:53

Nu alleen nog de thermostaat wat hoger!! Maar met de wind op standje 2 voelt het gelukkig wat warmer aan.

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 17 apr 2010 16:56

Vandaag een rondje vanuit hoofddorp > rozenburg > via buitenkaag naar noordwijk > zandvoort > heemstede > ringvaart > hoofdorp lekker rondje van 75 km.

Heb alleen iets vreemds meegemaakt. T laatste stukje ging ik over de ringvaart.
Bij het stoplicht stond een mevrouw met scooter op het rode licht te wachten.
Toen deze op groen ging. dacht ik, laat ik het laatste stukje achter die scooter hangen.
Niet dus, na een paar honderd meter ging mevrouw in de ankers (ik dus ook) en ze begon wat te zwabberen. Ze gebraarde dat ik er langs moest. Ik dacht dus dat ze af moest slaan bij een huis ofzo.
Op het moment dat ik naast dr reed. begint ze te vloeken. Ik dacht bij mezelf ach; laat maar gaan. Even later haalt ze me weer in, en gaat een meter of 20 voor me rijden met dezelfde snelheid. Dit duurde ong. 2km en toen moest ik afslaan maar ik snap nog steeds niet wat er nou aan de hand was.
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 17 apr 2010 17:43

dat is inderdaad vreemd. Somme mensen........

vandaag n rondje van 100 km gemaakt.. alleen die ventilator stond hier zeker niet op standje 2. Nog een beste bak wind:(
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

eelcoz

eelcoz 17 apr 2010 17:50

Inderdaad, ik dacht vanochtend te lezen dat er nauwelijks wind zou staan. Dat viel toch vies tegen. Heb een rondje van 80 km gemaakt: Heerenveen-Grou-Warten-Oudega-Drachten-Gorredijk-Heerenveen.

danny1407
Forum-lid

danny1407 17 apr 2010 18:47

Geen idee waar ik dit anders moest plaatsen en om er nou een nieuw topic voor te maken......
Vandaag hier gefiets, dus dit topic kwam het meest in de buurt.

Rotterdam is er zo onderhand klaar voor!

[img=http://www.bewebd.nl/danv/tour1.jpg]
FacebookS3RSSite

stillekracht
Forum-lid

stillekracht 17 apr 2010 18:56

[quote="Jay"]Vandaag een rondje vanuit hoofddorp > rozenburg > via buitenkaag naar noordwijk > zandvoort > heemstede > ringvaart > hoofdorp lekker rondje van 75 km.

Heb alleen iets vreemds meegemaakt. T laatste stukje ging ik over de ringvaart.
Bij het stoplicht stond een mevrouw met scooter op het rode licht te wachten.
Toen deze op groen ging. dacht ik, laat ik het laatste stukje achter die scooter hangen.
Niet dus, na een paar honderd meter ging mevrouw in de ankers (ik dus ook) en ze begon wat te zwabberen. Ze gebraarde dat ik er langs moest. Ik dacht dus dat ze af moest slaan bij een huis ofzo.
Op het moment dat ik naast dr reed. begint ze te vloeken. Ik dacht bij mezelf ach; laat maar gaan. Even later haalt ze me weer in, en gaat een meter of 20 voor me rijden met dezelfde snelheid. Dit duurde ong. 2km en toen moest ik afslaan maar ik snap nog steeds niet wat er nou aan de hand was.[/quote]

Het wordt niet altijd gewaardeerd als je achter een brommertje gaat hangen. Soms proberen ze je bewust te laten crashen door bijvoorbeeld plotseling zonder reden te remmen.

Ik doe het niet meer. Ben zelf een brommertje :D (en dan bedoel ik niet qua humeur!)

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 17 apr 2010 19:27

108 Kilometer gereden vandaag Rijswijk --- Hekendorp (achter Gouda), via de Reeuwijkse Plassen weer terug. Was heerlijk weer.
Beetje frisjes maar het warmde toch nog best wel wat op.

chevalier
Forum-lid

chevalier 17 apr 2010 20:19

Evenals vorige week een rondje markermeer gereden 150 km, ik zat prachtig aan de jus en appelgebak met slagroom en krentenbollen bij ome ko aan de sluis in muiden, het was lastig opstaan want ik zat er heeriljk .
Goed voor weer 150 km

trudie
Forum-lid

trudie 17 apr 2010 21:21

Vandaag de Geestgrondentocht gereden, georganiseerd door Zoetermeer '77.
Heen door de duinen (bij Noordwijk de klinkerstraatjes van Heinekendorp meegepikt). Terug door de bollenvelden. Geweldig, mooie kleuren en geuren!!

Ik vond de wind nog steeds fris.

raphael
Forum-lid

raphael 17 apr 2010 23:25

Vandaag een lekker lange training gedaan. Inschrijven voor de AGR lukte niet, dus dan zelf maar aan de slag: op en neer naar Scheveningen via de duinen. Al vaker gedaan (ken ondertussen alle kuilen) maar blijft mooi. Schotse Hooglanders bij Duin & Kruidberg, altijd leuk om daar tussendoor te rijden (in wit zomertenue zie ander draadje).

Heen toch nog frisse zeewind (en meer dan wat KNMI aangaf). In Scheveningen bidons bijgevuld en weer terug. Iets na Katwijk kwam ik een andere eenzame fietser tegen, en samen lekker volle bak naar Zandvoort. waar hij omdraaide.

Na Sloterdijk was het beste er wel af ;-) dus rustig uitgereden naar huis. Daarna lekker krantje lezen op dakterras, in de zon uit de wind... kortom gouden dag!
144km en bijna 30 gemiddeld. Spierpijn komt vast morgen :-)

toontje68
Forum-lid

toontje68 17 apr 2010 23:39

Vandaag rondje Purnode in de Belgische ardennen. 138 km en 2000hm.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

Plaats reactie