Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

wijan
Forum-lid

wijan 24 dec 2009 13:04

Vanmorgen een uurtje op de tacx gereden. Ondertussen een dvdtje gekeken van Laurel en Hardy. Tv kijken bevalt beter dan radio luisteren. De tijd lijkt nu veel sneller te gaan.

simen
Forum-lid

simen 25 dec 2009 21:35

Helemaal niks gefietst vandaag.
En ook helemaal niemand langs zien komen, wat hoogst ongebruikelijk is, aangezien ik aan een plaatselijke populaire de route woon.
Een echte ouderwetste eerste kerst waarschijlijk.
Zal morgen wel anders zijn ,er is droog weer voorspelt en de sneeuw is compleet verdwenen hier.
Zij is ook tegen

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 26 dec 2009 17:44

Traditie getrouw ben ik vanochtend maar weer op de fiets gestapt voor een 2e Kerstdag rondje.

Eerst maar weer richting Doesburg, Ellecom, Bij de Steeg aangepikt bij een groepje uit Dieren en samen met hun richting Velp gegaan. Daarna alleen verder richting Oosterbeek. Stukje Eneco route richting Heveadorp.

Afbeelding
Afbeelding

Soms was het nog flink glibberen
Afbeelding

De Boersberg!
Afbeelding

En toen weer via Heelsum, Wolfheze, Arnhem, Doesburg naar huis.

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 26 dec 2009 18:30

[quote="ZorroI"][quote="Amclassic-fan"]nu wit zie van de pekel.[/quote]

Jaja......Tommeke uit de Achterhoek ;)

[/quote]
Enschede is Twente :rolleye: (zucht....;)
~live fast, die young ~

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 27 dec 2009 01:53

Donderdagnacht was er toch nog onverwacht een aardig pakje sneeuw gevallen in Noord-Holland. Maar je moest er 's morgens wel vroeg bij zijn om je banden te laten knisperen. Het was in ieder geval niet glad meer in de duinen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later werd het al gauw papperig. Altijd fijn, dat opspattende ijswater...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een strandritje is dan geen gek alternatief. Zeker als je wat meer pk's onder je kont hebt...
Afbeelding

Voorlopig was afgelopen zondag de blizzard nabij Wijk a/Zee het Siberische hoogtepuntje...
Afbeelding

Op 2e Kerstdag opnieuw een stevige rit in de duinen gereden. Ook nog een mootje over het strand meegepikt. Het had flink gedooid, waardoor de sneeuw nagenoeg verdwenen was. Wel wat drassig, en zo links en rechts lagen er nog wat ijsbaantjes. Blijft leuk om dan een paar mtb'ers te gidsen. Werd in ieder geval een mooie tocht. Uiteraard wel zwaar. Hoe zwaar? Mwah, moeilijk uit te leggen. Moeilijk te vergelijken ook. Nou ja, het had wel wat van dit ritje...

zapperdeflap
Forum-lid

zapperdeflap 27 dec 2009 19:57

Nou,
'n Spin-Maraton van 4 uur.
De beklimming en afdaling van de Mont Ventoux en de Galibier.
30 man, met realtime beeld op de wand en natuurlijk met opzwepende muziek.

Heerlijk,

Grt. Zapp

simen
Forum-lid

simen 27 dec 2009 21:27

Vanmorgen lopen talmen en nog maar eens afwachten onder genot van koffie .
Dan word het middag en dan toch maar even op pad,even luchten.
Werd een klein rondje.
Door regen, dooiwaterresten en modder heb je het na anderhalf uur wel gezien.
Snel bij de kachel gekropen, wat dan weer extra lekker aanvoelt.

Zij is ook tegen

indewind
Forum-lid

indewind 27 dec 2009 22:23

de zon scheen en ik had al dagen te weinig gedaan maar wel te veel gegeten. En dus vanmiddag de fiets maar gepakt. Had geen zin in lekke banden en koos daarom voor de crossfiets. Had ook geen zin in modder en koos daarom voor een vrolijk rondje rond het Tjeukemeer over de weg. Ging lekker en kwam drie andere fietsers tegen; twee op race een op mtb. Niet te gek gedaan. Twee uurtjes, 40 km. t Moet wel leuk blijven. Op naar de zomer.

molenwiek
Forum-lid

molenwiek 27 dec 2009 23:14

Tsja, ik heb me vandaag weer eens over laten halen door mijn wielermaatje. We begonnen vanuit Sneek richting Workum. Slecht weer, harde wind, maar ja, de beentjes moeten malen.

In Workum een bakje snert en een beetje warmte en daarna de keus. Via de hoofdweg terug naar Bolsward en dan nog een paar kilometer wind naar sneek, of een paar kilometer naar de beneden en dan 30 km voor de wind retour naar Sneek. Keuze gemaakt. We doen de lange lus.

Het was echter na de snert slecht fietsen. Dramatisch om bij de bocht naar links te komen, zodat het windje weer in de rug kwam. Fietsmaatje voorop en ik maar het wiel proberen te houden. Gelukkig gelukt en na een 30 minuten zwoegen kon ik linksaf. Paar reepjes erin, flink wat drinken en op naar huis.

Helaas...... Laatste kilometers moest we toch nog wat tegenwind trotseren, maar nog veel belangrijker: REGEN. Heel veel regen. Met een temperatuur van 5 gr is dat geen pretje. Kun je nog zoveel kleren aanhebben, maar dat is niet leuk.

Uiteindelijk 4 uurtjes gefietst over 80 km op de mtb met straatbandjes en weer wat heldenverhalen rijker :-)

Groet,
Marcel

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 28 dec 2009 00:08

van morgen 45 km bij amersfoort en soesterberg op de hibryde was wel veel wind maar verder was het droog dus prima toch ! heb er 2 uur overgedaan beetje langzaam had al 14 dagen geen fiets gezien dus werdt wel weer eens tijd.
ben allen niet op de bos paden gegaan daar voor lag er nog teveel sneeuw

waterman
Forum-lid

waterman 28 dec 2009 16:13

Lichte regen of motregen, zwaar bewolkt. Het zag er somber uit, toch even op de stalen Giant
voor 76 km. tamelijk vlak terrein in D1/D2 te rijden.

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 28 dec 2009 22:49

Vanochtend sinds 11 dagen weer eens gefietst (gewoon woon werk). Toen ik wakker werd kwam de regen met bakken uit de lucht. Dus met een gezicht op onweer toch maar besloten om niet te fietsen.
Maar ja, 15 min. later droog, en ik keek tegen de sterren aan.
Snel omgekleed en toch op de fiets gegaan. Alles gegeven en kwam dus redelijk leeg op het werk aan.
Weer terug naar huis ook weer alles gegeven en kwam met moeite het viaduct op. Conclusie: Rust roest...

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie