Vandaag gefietst in 2011
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Woensdag werk in in Lieren (Apeldoorn) en mijn racefiets achter in de bus mee genomen.
2 uurtjes verlof pakken en iets voor 15:00u vertrokken om onder een mooi zonnetje richting Posbank te rijden. Daar de bultjes gepakt en daarna via Schaarsbergen, Otterlo, Heonderlo, Beekbergen, Loenen weer terug richting startpunt Lieren.
Temperatuur gemiddeld 4 gr., maar aan het einde nog maar 2 graden !!!
Lekkere training zo door de week. linkje
2 uurtjes verlof pakken en iets voor 15:00u vertrokken om onder een mooi zonnetje richting Posbank te rijden. Daar de bultjes gepakt en daarna via Schaarsbergen, Otterlo, Heonderlo, Beekbergen, Loenen weer terug richting startpunt Lieren.
Temperatuur gemiddeld 4 gr., maar aan het einde nog maar 2 graden !!!
Lekkere training zo door de week. linkje
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Vandaag eerste woon-werk volle afstand gedaan (meestal parkeer ik de auto ergens op de route als ik het in de winter doe) was dus 55km in D1 (2h.20) en straks weer 55km terug. Was zwaar koud ondanks winteroutfit.. maar terug in ieder geval de wind een stuk gunstiger (denk ik) niet dat het in de inspanning uitmaakt als je in D1 moet blijven maar dan voelt het toch iets minder koud aan.
"wie (m)A(rmotte) zegt moet ook B(rrr) zeggen",
Richard
"wie (m)A(rmotte) zegt moet ook B(rrr) zeggen",
Richard
Net terug van een heerlijk rondje knallen!
Totaal rond de 1,5uur weggeweest en toch nog 47km op de teller
Begonnen met de wind vol tegen:
Doetinchem-zelhem-veldhoek-ruurlo-vorden-Hengelo-zelhem-doetinchem.
Totaal rond de 1,5uur weggeweest en toch nog 47km op de teller
Begonnen met de wind vol tegen:
Doetinchem-zelhem-veldhoek-ruurlo-vorden-Hengelo-zelhem-doetinchem.
Specialized Tarmac Elite Compact
Zo net terug van een heerlijk ritje. Had het zo geregeld dat ik vandaag een middag vrij had om lekker te kunnen fietsen.
Vanuit Rijswijk een rondje Zoetermeer / Rottemeren / Lansingerland / Delfland / Westland gereden. Vooral met windje mee en in het zonnetje was het perfect. Met wind tegen was het minder en was ik blij dat ik mijn buff over mijn kin kon trekken.
Bij huis aangekomen een heel klein ommetje gemaakt om de rit af te ronden op 85 kilometer. Was de eerste 80+ rit van het jaar. Volgende week zaterdag de Witte Kruis Classic die 107 kilometer is.
Morgen andere beslommeringen maar zondag zit ik denk ik weer op de fiets!
[IMG=http://img852.imageshack.us/img852/4017/20110304.png]
EDIT: schermprint gereden route toegevoegd. Met hulp van en dus dank aan Bottecchia!
Vanuit Rijswijk een rondje Zoetermeer / Rottemeren / Lansingerland / Delfland / Westland gereden. Vooral met windje mee en in het zonnetje was het perfect. Met wind tegen was het minder en was ik blij dat ik mijn buff over mijn kin kon trekken.
Bij huis aangekomen een heel klein ommetje gemaakt om de rit af te ronden op 85 kilometer. Was de eerste 80+ rit van het jaar. Volgende week zaterdag de Witte Kruis Classic die 107 kilometer is.
Morgen andere beslommeringen maar zondag zit ik denk ik weer op de fiets!
[IMG=http://img852.imageshack.us/img852/4017/20110304.png]
EDIT: schermprint gereden route toegevoegd. Met hulp van en dus dank aan Bottecchia!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk ritje gereden met mevr75.
Zoetermeer-Bodegraven-Meije-Noorden-Ter Aar-Woubrugge-Koudekerke-huis.
Totaal 74km bij prachtig weer. Wel beetje frisser dan voorspeld, maar met de juiste kleding prima te doen!
Zoetermeer-Bodegraven-Meije-Noorden-Ter Aar-Woubrugge-Koudekerke-huis.
Totaal 74km bij prachtig weer. Wel beetje frisser dan voorspeld, maar met de juiste kleding prima te doen!
Less is bore
Gisteren kilometertje of 90 samen met mijn vriendin. Vandaag rondje van 80 km met vier anderen van de vereniging. Beide dagen best lekker weer eigenlijk. Alleen een beetje jammer dat ik ineens om de een of andere onduidelijke reden last van mijn knie heb.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
- Forum-lid
Vandaag de eerste toertocht van dit jaar gereden, de Krokustocht, vanuit Roden, het dorp van Ot en Sien.
Ik heb goed moeten zoeken, want het is nog vreselijk koud.
Ik heb er toch een paar gespot:
Weer goed voor ruim 110 kilometer. Ook een pijl gemist vlak voor Wijnjewoude, maar daar kwam ik op tijd achter.
Ik heb goed moeten zoeken, want het is nog vreselijk koud.
Ik heb er toch een paar gespot:
Weer goed voor ruim 110 kilometer. Ook een pijl gemist vlak voor Wijnjewoude, maar daar kwam ik op tijd achter.
Prima fietsweer, net een intervaltraining afgerond van 7x5x2.5 en afgerond met 1x5 in D4, het liep lekker
Eindelijk eens zonder een koude ooster wind
Eindelijk eens zonder een koude ooster wind