Canyon
het is wit en zwart wat de klok slaat (erg mooi overigens), maar ik ben benieuwd naar een echt fotootje van de rooie CF. Heeft eigenlijk iemand de rooie?
en zou die dan een fotootje willen plaatsen?
Olaf
en zou die dan een fotootje willen plaatsen?
Olaf
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.
-
- Forum-lid HC
Is bijna niet mogelijk aangezien ze nog amper of niet zijn uitgeleverd.
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren een Canyon AL 8.0 besteld.De framemaat is bepaald aan de hand van het pps-systeem van canyon.Hoe betrouwbaar is dat systeem?Wat zijn jullie ervaringen ermee.Mijn huidige fiets-Cube attempt-heb ik te klein gekocht,wil die fout zeker geen tweede keer maken!!!Ik ben 1,85m. Is 60 groot genoeg?
Wat voor maat heb je nu bij je cube die te klein is?
Ben 1.84 lang en me binnebeenlengte is 93cm
Ik rij/reedt:
CF 2006 in maat 60
AL 2007 in maat 60
Ben 1.84 lang en me binnebeenlengte is 93cm
Ik rij/reedt:
CF 2006 in maat 60
AL 2007 in maat 60
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Balen...keer deze week bericht dat er ong. 2 weken vertraging is voor de nieuwe CF's...in ieder geval voor de mijne
Wel keurige mail hierover ontvangen ipv er zelf telkens achteraan te moeten. Was woensdag nog in de canyon store in Koblenz en werd daar ook goed&vriendelijk geholpen.
De holle buis viel mij ook gelijk op. Net als iedereen die dit ziet, vroeg ik ook hoe het zit met fietsen in de regen Er zit een mooi gaatje onderin de vork waardoor het water kan weglopen Ze krijgen er wel zoveel vragen over dat ze volgens hem wel overwogen om een soort van dekseltje te maken
Wel keurige mail hierover ontvangen ipv er zelf telkens achteraan te moeten. Was woensdag nog in de canyon store in Koblenz en werd daar ook goed&vriendelijk geholpen.
De holle buis viel mij ook gelijk op. Net als iedereen die dit ziet, vroeg ik ook hoe het zit met fietsen in de regen Er zit een mooi gaatje onderin de vork waardoor het water kan weglopen Ze krijgen er wel zoveel vragen over dat ze volgens hem wel overwogen om een soort van dekseltje te maken