Kuota
ik zag vrijdag tussen leimuiden en lissebroek een prachtige kuota in de kleuren gifgroen-carbonzwart. Ik zag niet met wat hij afgemonteerd was, er zaten in ieder geval wel van die carbon spinergywielen onder. misschien is de eigenaar van deze fiets actief op dit forum. Zo ja... plaats je fiets!!! die kan je ons niet onthouden
no pain no gain
avia cyclingteam
Iemand op Weight Weenies postte z'n Kuota Kalibur met de nieuwe Xentis Mark 1 TT wielen erin. Gewicht is 7,73kg.
meer foto's op http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... hp?t=30045
meer foto's op http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... hp?t=30045
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
En nog enkele foto's van "custom Kalibur" frames:
Er heeft alvast eentje m'n Kuota collectie verlaten... 7.02kg zoals afgebeeld:
-
- Forum-lid
Casran als nog ffe een vraagje over je ex kuota , hoe beviel dat ergomo systeem??
Mvg tom
Mvg tom
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,
Quoten: Origineel geplaatst door tomracertje op 25 Mei 2007
Casran als nog ffe een vraagje over je ex kuota , hoe beviel dat ergomo systeem??
Eerlijk gezegd: slecht... Het dingetje is stukken minder gebruiksvriendelijk dan SRM, heeft een tamelijk precaire en fragiele installatie nodig, kent bij nogal wat teamleden problemen bij het doorsturen naar de pc. Kortom: mijn indruk is dat Ergomo momenteel nogal wat groeipijnen kent. Desondanks geloof ik dat het product interessant genoeg is en heel wat mogelijkheden in zich heeft. Nieuw voordeel is de huidige distributeur, een zeer gedreven, vakkundig en service-gerichte persoon: www.alienwheels.be
Eerlijk gezegd: slecht... Het dingetje is stukken minder gebruiksvriendelijk dan SRM, heeft een tamelijk precaire en fragiele installatie nodig, kent bij nogal wat teamleden problemen bij het doorsturen naar de pc. Kortom: mijn indruk is dat Ergomo momenteel nogal wat groeipijnen kent. Desondanks geloof ik dat het product interessant genoeg is en heel wat mogelijkheden in zich heeft. Nieuw voordeel is de huidige distributeur, een zeer gedreven, vakkundig en service-gerichte persoon: www.alienwheels.be