Andere sporten gedaan vandaag?
Gisteren 1,5 uur geschaatst. Zal wel één van de laatste keren zijn vermoed ik.
-
- Forum-lid HC
1 uur indoorroeien en 1 uur krachttraining.
What makes the boat go faster?
Afl. 4 van Start 2 Run olv Evy - 24min, of te wel begin gemaakt met hardlopen. Op weg naar de 5km aan één gesloten rennen, binnen 10 weken.
Vanochtend een pr gelopen op de 10 km bij de Ton van Bemmelenloop in Leiden.
Van 43:52 naar 41 minuten! Als ik deze lijn doorzet, dit is pas mijn 4de 10K en ik kwam een paar maanden geleden van 45 minuten. Leuk om in een nieuwe sport zoveel progressie te maken. Nu op de fiets nog!
http://www.zorgenzekerheidcircuit.nl/Ma ... nu=5&Run=5" onclick="window.open(this.href);return false;
O ja,en nog 30 km op de fiets (retour Sassenheim - Leiden)....
Heerlijk als warming up en cooling down...
Van 43:52 naar 41 minuten! Als ik deze lijn doorzet, dit is pas mijn 4de 10K en ik kwam een paar maanden geleden van 45 minuten. Leuk om in een nieuwe sport zoveel progressie te maken. Nu op de fiets nog!
http://www.zorgenzekerheidcircuit.nl/Ma ... nu=5&Run=5" onclick="window.open(this.href);return false;
O ja,en nog 30 km op de fiets (retour Sassenheim - Leiden)....
Heerlijk als warming up en cooling down...
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
-
- Forum-lid
1/2 marathon in drunen gelopen, aardig tijdje van 1.31
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ga morgen ook weer eens hardlopen. Lang niet gedaan.
Maar......mijn klas (basisschool groep 6/7/8) krijgt morgen een clinic duathlon. Morgen krijgen we looptraining, en volgende week (en dan kan ik natuurlijk expertje spelen) gaan we met de gehele groep fietstraining volgen. Als er genoeg interesse is voor de "Powerman" in Horst aan de Maas van volgende maand, krijgen we nog een derde en vierde les.
Oh ja, en op "koningsdag" organiseer ik voor de gehele school de "Ronde van Griendtsveen". In zes verschillende categorieën strijden de kinderen van groep 1 t/m groep 8 om de gele trui.
Maar, eerst dus hardlopen. Ik zal overmorgen mijn bovenbenen wel weer voelen denk ik.
Maar......mijn klas (basisschool groep 6/7/8) krijgt morgen een clinic duathlon. Morgen krijgen we looptraining, en volgende week (en dan kan ik natuurlijk expertje spelen) gaan we met de gehele groep fietstraining volgen. Als er genoeg interesse is voor de "Powerman" in Horst aan de Maas van volgende maand, krijgen we nog een derde en vierde les.
Oh ja, en op "koningsdag" organiseer ik voor de gehele school de "Ronde van Griendtsveen". In zes verschillende categorieën strijden de kinderen van groep 1 t/m groep 8 om de gele trui.
Maar, eerst dus hardlopen. Ik zal overmorgen mijn bovenbenen wel weer voelen denk ik.
-
- Forum-lid
Tussen het fietsen door 2 x 45 minuten op een voetbalveld heen en weer gerend. Hm, dan heb ik wel langer gescheidsrechterd dan gefietst... Nou ja, het was ook niet echt weer om te fietsen.
H.T.F.U.
Met Bottecchia een weekje wezen duiken op Bonaire.
Na een koud voorjaar wel even lekker om weer op temperatuur te komen.
Bij de eerste duik in de eerste minuut al een mooie ontmoeting.
Maar er moest ook geklommen worden
En natuurlijk rustig afdalen
Lekker visjes fotograferen
Hoewel sommige je dan heel boos aankijken
Blijft een pracht beest
De laatste dag kan je niet duiken omdat de bellen uit je bloed moeten. Dus in een kajak toch maar even aan de conditie gewerkt.
In onze ogen een perfect intermezzo tussen het klassieke voorjaar en de Giro. Over de Giro berichten we natuurlijk in de "gewone" topics.
fotoalbum Bonaire voorjaar 2013
Na een koud voorjaar wel even lekker om weer op temperatuur te komen.
Bij de eerste duik in de eerste minuut al een mooie ontmoeting.
Maar er moest ook geklommen worden
En natuurlijk rustig afdalen
Lekker visjes fotograferen
Hoewel sommige je dan heel boos aankijken
Blijft een pracht beest
De laatste dag kan je niet duiken omdat de bellen uit je bloed moeten. Dus in een kajak toch maar even aan de conditie gewerkt.
In onze ogen een perfect intermezzo tussen het klassieke voorjaar en de Giro. Over de Giro berichten we natuurlijk in de "gewone" topics.
fotoalbum Bonaire voorjaar 2013
Afgelopen zondag 25km gerend vanuit Oudenaarde, onder mer over de Koppenberg: http://sport.be.msn.com/loopvanvlaanderen/2013/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
'I have too many bikes', said no cyclist ever.