Trek
Ben ook benieuwd, moet nog een maandje wachten op mijn 5.2 perf.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
jellesch schreef:je kunt beter momenteel nog geen nieuwe Madone bestellen.
zoals al eerder aangehaald op het forum is de positie van de remkabel achteraan hinderlijk voor de benen en men heeft besloten om dit te veranderen bij de nieuwe kaders.
greets,
Jelle
Onzin, dit noemt men paniek zaaien.
Probleem is al onderkend in juni 2007
Rear brake cable routing. About 1000 bikes were built with a rear brake cable that exits the side of the toptube at the seat cluster. The brake works perfectly fine with the side exit. We changed this design after hearing too many complaints about the cable housing hitting rider's legs. We made a running change so bikes coming off the line today have the brake line exiting the top of the toptube.
zie ook
http://trekroad.typepad.com/trekroad/2007/06/index.html
spietpiet schreef:jellesch schreef:je kunt beter momenteel nog geen nieuwe Madone bestellen.
zoals al eerder aangehaald op het forum is de positie van de remkabel achteraan hinderlijk voor de benen en men heeft besloten om dit te veranderen bij de nieuwe kaders.
greets,
Jelle
Onzin, dit noemt men paniek zaaien.
Probleem is al onderkend in juni 2007
Rear brake cable routing. About 1000 bikes were built with a rear brake cable that exits the side of the toptube at the seat cluster. The brake works perfectly fine with the side exit. We changed this design after hearing too many complaints about the cable housing hitting rider's legs. We made a running change so bikes coming off the line today have the brake line exiting the top of the toptube.
zie ook
http://trekroad.typepad.com/trekroad/2007/06/index.html
spietpiet,
mijn excuses, maar het is geenszins mijn bedoeling om paniek te zaaien!! dit is de info die ik gekregen heb op bikemotion. En dit nadat ik heb geconstateerd dat enkel de 5.2 en de 5.5 nog uitgerust stonden met de kabel langs de zijkant EN dat alle brochures van trek hetzelfde tonen... enkel 5.2 en 5.5 met kabel langs zijkant. als dit al in Juni is onderkend, waarom drukken ze dan nog steeds die brochures met de "foute" 5.2 en 535? Is toch wel wat raar,niet?
maar, in ieder geval, des te beter. dan kan ik mijn fietske bestellen.
groeten,
jelle
Ps. ik dacht dat nederlanders vriendelijk en gastvrij waren, maar blijkbaar heb ik het bij het verkeerde eind.
Jelle S.
@ jelle
Ik had geenszins de intentie om je onvriendelijk te bejegen en indien dit zo overkomt bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Nederlanders zijn in het algemeen niet gastvrij en niet vriendelijk, maar bot en zuinig.
Of spreek ik nu alleen voor mijzelf ???:)
Dat de modellen op de beurs nog de verkeerde kabeluitgang hebben is logisch omdat dit speciale modellen voor beurzen zijn en die van de ene beurs naar de andere beurs gaan. En om alle gedrukte folders voor zo'n detail te gaan vervangen is ook erg duur...
Het probleem met opmerkingen dat je beter niet kan bestellen als je niet juist geïnformeerd ben is dat er weer zo'n indianen verhaal rond gaat.
Ik had geenszins de intentie om je onvriendelijk te bejegen en indien dit zo overkomt bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Nederlanders zijn in het algemeen niet gastvrij en niet vriendelijk, maar bot en zuinig.
Of spreek ik nu alleen voor mijzelf ???:)
Dat de modellen op de beurs nog de verkeerde kabeluitgang hebben is logisch omdat dit speciale modellen voor beurzen zijn en die van de ene beurs naar de andere beurs gaan. En om alle gedrukte folders voor zo'n detail te gaan vervangen is ook erg duur...
Het probleem met opmerkingen dat je beter niet kan bestellen als je niet juist geïnformeerd ben is dat er weer zo'n indianen verhaal rond gaat.
Trek Madone 5.2 Aero (2006)
Eindelijk!!!
Ik heb een Trek Madone 5.2 gekocht.
Heb altijd gereden op een Trek 1400. Was hierover altijd erg tevreden maar een Trek Madone is toch meer het grote mensen werk!
Morgen eens een ritje wagen in ons Limburgse heuvelland. Verwacht er erg veel van.
Ik had eerst een trippel en nu een compact. Benieuwd of de Keute en Eyserbosweg nog lukken.
Eindelijk!!!
Ik heb een Trek Madone 5.2 gekocht.
Heb altijd gereden op een Trek 1400. Was hierover altijd erg tevreden maar een Trek Madone is toch meer het grote mensen werk!
Morgen eens een ritje wagen in ons Limburgse heuvelland. Verwacht er erg veel van.
Ik had eerst een trippel en nu een compact. Benieuwd of de Keute en Eyserbosweg nog lukken.
Nu we t toch over een Madone 5.2 Aero hebben
even wachten en jullie kunnen genieten van een;
Madone 5.2 (Discovery Team Edition)
Aeolus 5.0 Wielset
Dura Ace groepset
...and many more
Aeolus wielen zijn al binnen, nu nog wachten op de DA groep!
(Het frame had ik al met alle andere onderdelen)
even wachten en jullie kunnen genieten van een;
Madone 5.2 (Discovery Team Edition)
Aeolus 5.0 Wielset
Dura Ace groepset
...and many more
Aeolus wielen zijn al binnen, nu nog wachten op de DA groep!
(Het frame had ik al met alle andere onderdelen)
Hallo allen,
Ik overweeg mijn Giant TCR Once (2002 geloof ik) met volledige 105 groep te vervangen door een Trek Madone 5.2 Aero (2006) met volledige Ultegra afmontage.
De reden daarachter is een iets lichtere fiets die toch over het geheel wat mooier/beter is afgemonteerd (groep, velgen) en beter geschikt is voor de echte bergen. Voor volgend jaar de Maratona Dolomites gepland en die ga ik echt niet redden met mijn huidige versnellingen (18).
Maar... nu komt de vraag. Ik kan een Trek Madone 5.2 Aero tweedehands overnemen (goede maat en fiets in goede staat)... wat is een nette prijs om daar voor te betalen? Kunnen jullie daarin adviseren?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik overweeg mijn Giant TCR Once (2002 geloof ik) met volledige 105 groep te vervangen door een Trek Madone 5.2 Aero (2006) met volledige Ultegra afmontage.
De reden daarachter is een iets lichtere fiets die toch over het geheel wat mooier/beter is afgemonteerd (groep, velgen) en beter geschikt is voor de echte bergen. Voor volgend jaar de Maratona Dolomites gepland en die ga ik echt niet redden met mijn huidige versnellingen (18).
Maar... nu komt de vraag. Ik kan een Trek Madone 5.2 Aero tweedehands overnemen (goede maat en fiets in goede staat)... wat is een nette prijs om daar voor te betalen? Kunnen jullie daarin adviseren?
Alvast bedankt voor de reacties!