foto van je fiets
Quote: Origineel geplaatst door TimoWr op 29 Maart 2005
"Lite Alloy", van welk jaar/type is je crankstel? FSA cranksets kunnen mij nooit zo bekoren vanwege de schreeuwerige stickers maar dit is heel stijlvol.
Deze Crank is nu ongeveer 1 jaar oud. Ze worden nog wel eens met regelmaat 2e hands aangeboden voor rond de 180-200 euro. Vaak heb je wel een andere trapas nodig daar deze alleen werkt met het isis systeem.
"Lite Alloy", van welk jaar/type is je crankstel? FSA cranksets kunnen mij nooit zo bekoren vanwege de schreeuwerige stickers maar dit is heel stijlvol.
Deze Crank is nu ongeveer 1 jaar oud. Ze worden nog wel eens met regelmaat 2e hands aangeboden voor rond de 180-200 euro. Vaak heb je wel een andere trapas nodig daar deze alleen werkt met het isis systeem.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 29 Maart 2005
Ja, maken die frames dan??? Dat wist ik niet
Vroeger maakten ze in ieder geval frames, maar van mij staat er ook geen Gipiemme op het frame maar Carillo, maar op het nokje waar het achterwiel inzit staat Gipiemme gegraveerd. Dus ga ik ervan uit dat het een Gipiemme frame is. Het is trouwens van reynolds 531 staal gemaakt met een shimano 600 groep op en een koppel mavic tube wielen met shimano naven. Al bij al een mooi fietsje(vind ik toch.)
Ja, maken die frames dan??? Dat wist ik niet
Vroeger maakten ze in ieder geval frames, maar van mij staat er ook geen Gipiemme op het frame maar Carillo, maar op het nokje waar het achterwiel inzit staat Gipiemme gegraveerd. Dus ga ik ervan uit dat het een Gipiemme frame is. Het is trouwens van reynolds 531 staal gemaakt met een shimano 600 groep op en een koppel mavic tube wielen met shimano naven. Al bij al een mooi fietsje(vind ik toch.)
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
Maar de patten zijn er niet aangelast of opgevezen. De achtervorken bestaan uit een stuk.
-
- Forum-lid
kzal eens kijken wat ik kan doen.
-
- Forum-lid
dit is mijn de fiets [img=http://img168.exs.cx/img168/7231/dsc075993vb.jpg]
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
en dit is het achterpad: http://img117.exs.cx/img117/8201/dsc076006hw.jpg
-
- Forum-lid
Dat is dan wel degelijk een los onderdeel, alleen er aangelast. Dus zoals Timo zei, een Gipiemme achterpad maar geen frame.
-
- Forum-lid
Aha, Zeer mooi gelast dan. Maar khad ook al gekeken op internet en khad nergens Gipiemme frames gevonden. Dan is het een Carillo.