Ervaring webshops
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wiggle/crc draait gewoon door:
https://m.pinkbike.com/news/wiggle-ente ... tinue.html
https://m.pinkbike.com/news/wiggle-ente ... tinue.html
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik heb mijn bandjes die ik nu dus kocht.bij bike24 in ieder geval vandaag al binnen gekregen.. best snel.
Nu mijn fiets nog terug.... kunnen ze er om. Maar goed dat heeft niks met een webwinkel te maken.
Nu mijn fiets nog terug.... kunnen ze er om. Maar goed dat heeft niks met een webwinkel te maken.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
na 10(!) tussenstations inclusief een extra passage bij de douane is mijn wiggle pakketje aangekomen. Voor 'gewone' bestellingen zal ik ze niet meer gebruiken (deed ik al niet meer), maar voor iets exotisch - zoals het prime carbon stuur - denk ik dat het wel ok is...
Ik bestelde ook het prime primavera carbon shorty saddle. Dit lijkt een exacte kopie van de specialized power (die ik al op mijn andere fietsen heb, daarom heb ik hem ook gekozen), maar dan lichter en goedkoper. Ik ben benieuwd.
Ik bestelde ook het prime primavera carbon shorty saddle. Dit lijkt een exacte kopie van de specialized power (die ik al op mijn andere fietsen heb, daarom heb ik hem ook gekozen), maar dan lichter en goedkoper. Ik ben benieuwd.
BikeInn bestelling vandaag afgehaald bij het pakketpunt. Lag er al sinds vrijdag, maar DPD tracking bleef hangen op In Transit. Omdat ik langs het pakketpunt kwam toch eens geïnformeerd. Lag dus meer aan DPD dit keer dan aan BikeInn.
Verder grote complimenten aan Mantel. Had een garantie aangemeld en product opgestuurd maar kwam na drie weken tot de ontdekking dat ik wel het juist product had opgestuurd maar het verkeerde product had geselecteerd als garantieproduct. Dat werd direct hersteld en proces gaat verder.
Verder grote complimenten aan Mantel. Had een garantie aangemeld en product opgestuurd maar kwam na drie weken tot de ontdekking dat ik wel het juist product had opgestuurd maar het verkeerde product had geselecteerd als garantieproduct. Dat werd direct hersteld en proces gaat verder.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
het mijn e zit ondertussen ook in belgiê, ook een tussenstop of 10.croix schreef: ↑31 okt 2023 15:55 na 10(!) tussenstations inclusief een extra passage bij de douane is mijn wiggle pakketje aangekomen. Voor 'gewone' bestellingen zal ik ze niet meer gebruiken (deed ik al niet meer), maar voor iets exotisch - zoals het prime carbon stuur - denk ik dat het wel ok is...
morgen zal die wel niet bezorgd worden dus donderdag waarschijnlijk in huis.
veel bestel ik er ook niet, alleen waren de prijzen nu echt wel heel veel verschil
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, TTT stuurtje van Wiggle is binnen. 8 dagen deze keer, beter dan de vorige keer via CRC.
Less is bore
Weer prima geholpen bij Futurum. Gisterochtend nog een paar ondershirts besteld. In de middag zie ik ineens een mail met BF aanbiedingen in de mailbox vallen waarbij die ondershirts nog voordeliger zijn. Daarop gisteravond een mail naar Futurumshop gestuurd en nu al bericht dat ik 24euro terugkrijg. Dikke duim voor Futurum wederom.
Ride bikes, not tanks!