Actiefoto's
Vandaag gewonnen in Zutendaal .
Voor Asselman Jesper meschien gekend onder de forumleden die in de catogorie juniors rijden .
Hij werd vorig jaar geselecteerd voor oa. het wk op de piste en de weg .
En zat dit jaar al in de selectie voor Parijs-Roubaix.
3de werd Sydlik BENJAMIN deze rijdt voor de jongerenploeg van team sparkasse.
Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden .
ik trek op deze foto maar een rare bek omdat ik bijna tegen de grond lag door een windvlaag.
[img=http://img150.imageshack.us/img150/8878/3m2t0212dn4.jpg]
Ik fietste vandaag voor het eerst op mijn blauwe prince met lightweights erin .
Rijdt echt super alleen heb je toch wel bang om te vallen maar dat went .
Voor Asselman Jesper meschien gekend onder de forumleden die in de catogorie juniors rijden .
Hij werd vorig jaar geselecteerd voor oa. het wk op de piste en de weg .
En zat dit jaar al in de selectie voor Parijs-Roubaix.
3de werd Sydlik BENJAMIN deze rijdt voor de jongerenploeg van team sparkasse.
Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden .
ik trek op deze foto maar een rare bek omdat ik bijna tegen de grond lag door een windvlaag.
[img=http://img150.imageshack.us/img150/8878/3m2t0212dn4.jpg]
Ik fietste vandaag voor het eerst op mijn blauwe prince met lightweights erin .
Rijdt echt super alleen heb je toch wel bang om te vallen maar dat went .
Gefeliciteerd. Mooie overwinning. Ik zou die LW maar voor de training houden. Als je valt kan je ze weggooien en moet je weer ruim € 2200,00 dokken. Miischien dat het prijzengeld toereikend is? En die windvlaag..... zou wel eens aan je LW kunnen liggen als je valt.
Gerardo
Gerardo schreef:Gefeliciteerd. Mooie overwinning. Ik zou die LW maar voor de training houden. Als je valt kan je ze weggooien en moet je weer ruim 2200,00 dokken. Miischien dat het prijzengeld toereikend is? En die windvlaag..... zou wel eens aan je LW kunnen liggen als je valt.
Dat weggooien geldt voor zowat elk carbonwiel (ik heb Campa nog nooit losse Bora velgen weten leveren), dus volgens jouw redenering kan maar beter niemand met carbon wielen rijden. En er is nog het crash replacement program van LW, zodat je voor minder dan 1.000 euro een nieuw wiel hebt; want kom me niet zeggen dat het erg vaak voorkomt dat je beide wielen ineens kapot crasht, en bij LW kan je voor- en achterwiel apart bestellen. Valt allemaal goed mee dus!
Mooie overwinning en dito foto, Joren!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
.Jeroen. schreef:Tijdens de start van Kleine Hein (In het zwart)
hee, Hoe ging kleine hein bij jou? ik eindigde op 16e plek in het 2e groepje, zat eerst in de kopgroep van 20-25 man alleen toen ging het weer op de kant en brak het nog eens en was ik gewoon niet sterk genoeg om mee te zitten.
Trainen is voor talentlozen =P
hanoskator schreef:.Jeroen. schreef:Tijdens de start van Kleine Hein (In het zwart)
hee, Hoe ging kleine hein bij jou? ik eindigde op 16e plek in het 2e groepje, zat eerst in de kopgroep van 20-25 man alleen toen ging het weer op de kant en brak het nog eens en was ik gewoon niet sterk genoeg om mee te zitten.
Vrij slecht :/
Ik zat al achterin met starten, achter meerdere valpartijen, steeds weer gaatje dichtrijden. Na 20km in die pokke wind had ik het wel gezien.
Was mijn eerste klassieker, dus ik was al blij dat ik er zonder kleerscheuren afkwam
Hier nog één . Overigens train ik zelden (eigenlijk nooit) met ETP. Je traint toch het best alleen i.m.o. Wat voor training is er op dinsdag?
Misschien toch binnenkort eens een keer om de hoek kijken aangezien die $(#$%%# loopblessure chronisch lijkt te worden.
Misschien toch binnenkort eens een keer om de hoek kijken aangezien die $(#$%%# loopblessure chronisch lijkt te worden.