Vandaag gefietst in 2016
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb vandaag 116 km gefietst vanuit Blerick richting Uden en weer terug. Het weer was geweldig maar er stond toch nog een flinke wind.
Waren veel wielrenners op pad.
Waren veel wielrenners op pad.
Ghost Nivolet 6LC
Vandaag de Klimclassic gereden.
Super weertje, goede verkeersregelaars op oversteekpunten en bij stops prima voedsel.
Benen hadden er wel zin in, flink wat pr's gezet op de klimmetjes.
Jammer dat ik niet echt een groepje kon vinden, soms even een kort stukje maar die reed ik er dan direct weer af op de volgende klim.
Nadeel van zo'n rit dat je niet echt de tijd hebt om foto's te maken onderweg.
https://www.strava.com/activities/566563460
Super weertje, goede verkeersregelaars op oversteekpunten en bij stops prima voedsel.
Benen hadden er wel zin in, flink wat pr's gezet op de klimmetjes.
Jammer dat ik niet echt een groepje kon vinden, soms even een kort stukje maar die reed ik er dan direct weer af op de volgende klim.
Nadeel van zo'n rit dat je niet echt de tijd hebt om foto's te maken onderweg.
https://www.strava.com/activities/566563460
Rondje Markermeer+, inclusief - uiteraard - paar keer verkeerd fietsen. Bij thuiskomst 266 kilometer op de teller. Hele dag rustig gepeddeld, behalve 4 x 30" sprint (na 220 kilometer).
Superlekker weer, hele dag kort-kort. Lekker rustig op de weg ook trouwens. Feest!
https://www.strava.com/activities/566590481
Superlekker weer, hele dag kort-kort. Lekker rustig op de weg ook trouwens. Feest!
https://www.strava.com/activities/566590481
Dat zal er iets mee te maken hebben ja.
Top 50 op de steilste klim van de dag
En dan moet je net het snelle groepje treffen, gok dat die vooraan stonden in het startvak en ik zat eerste paar km lekker te peddelen achter de grote groep over smalle fietspad.
Vanmorgen lekker woon-werk gefiets via omweggetje omdat het zo mooi weer is.
Begonnen met armstukken, maar die heb ik halverwege uitgedaan.
Top 50 op de steilste klim van de dag
En dan moet je net het snelle groepje treffen, gok dat die vooraan stonden in het startvak en ik zat eerste paar km lekker te peddelen achter de grote groep over smalle fietspad.
Vanmorgen lekker woon-werk gefiets via omweggetje omdat het zo mooi weer is.
Begonnen met armstukken, maar die heb ik halverwege uitgedaan.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het was een leuke tocht, georganiseerd door WTC Woerden.Jac schreef:Vanmorgen om 8.00 uur kwam Ide mij ophalen voor de Gerard Vianen classic vanuit Kockengen
Marco kwam vanuit Diemen op de fiets naar de start . Om 9.00 uur was de officiële start na een praatje en een eerbetoon aan Gerard Vianen, werd het lint doorgeknipt en gingen denk ik meer dan 500 renners tegelijk weg wat een prachtig gezicht was zo.n bonte verzameling renners .op de drukke kruisingen stonden regelaars waardoor de groep ook lang groot bleef goed op letten dus en er werd ook goed gewaarschuwd door iedereen. Na de controle viel het wat uit elkaar waardoor het wat minder gevaarlijk werd en heerlijk door konden trappen
Echt genoten van deze zon overgoten tocht. Ide en Marco bedankt.
We zetten er nog een fotootje bij
Gisteren een rondje Philipsdam - Hoekse Waard gedaan vanuit Klundert. Langste afstand dit jaar tot nu toe en het ging lekker. Veel wielrenners op pad, en alle uitersten gezien qua kleding: iemand in lang-lang met volgens mij nog een winterjas (was rond 12:00 toch al lekker warm aan het worden) en iemand op de Haringvlietbrug met alleen een bibshort.
https://www.strava.com/activities/566207819
- Wolfhound32
- Forum-lid
@DDX, kun jij er nog een baan naast hebben? Heb je daar nog wel tijd voor?
- Forum-lid
Zo eerst even een kopje koffie en dan fiets ik nog even verder. Op dit moment heb ik 31 km op de teller staan.
Ghost Nivolet 6LC
Morgen 200km dus vandaag stukje losgefietst. Te mooi om niks te doen.
Heerlijk al dat groen met zo'n zonnetje
Heerlijk al dat groen met zo'n zonnetje
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik zie dat de foto op de zijkant staat maar kon ik niks aan doen. Vandaag 58 km gefietst.
Ik zou willen dat ik meer tijd had om ook eens 200 km of meer te kunnen fietsen. Maar ja familie die willen om de haverklap wat van mij en er moet ook nog gewerkt worden.
Misschien dat het er ooit nog een keer komt.
Ik zou willen dat ik meer tijd had om ook eens 200 km of meer te kunnen fietsen. Maar ja familie die willen om de haverklap wat van mij en er moet ook nog gewerkt worden.
Misschien dat het er ooit nog een keer komt.
Ghost Nivolet 6LC