Aangesproken ?
Trainen en corona.
Dit is toch een maf idee, had je je 2 maanden geleden niet kunnen bedenken.
Dat je van de voet van de Ventoux naar NL komt om te fietsen. Corona tijden, gekke tijden.
Dat je van de voet van de Ventoux naar NL komt om te fietsen. Corona tijden, gekke tijden.
Ja Hans, en dan te bedenken dat het virus hier nog helemaal niet veel schade toegebracht heeft.
We wachten eerst morgen maar af. Er verschijnen in de kranten al allerlei hersenspinsels, met als ernstigste dat alles tot 10 mei verlengd zou worden. Maar dat gaan we eerst maar afwachten.
We wachten eerst morgen maar af. Er verschijnen in de kranten al allerlei hersenspinsels, met als ernstigste dat alles tot 10 mei verlengd zou worden. Maar dat gaan we eerst maar afwachten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens de ASO start de Tour op 25 juli, dus nog even volhouden tot die tijd
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vandaag anderhalf uur gefietst. Weerstandtraining.
We waren alleen wel met 3,maar ik heb alle kopwerk gedaan. De andere 2 zaten continu schouder aan schouder vrijwel op mijn achterwiel. We waren wel allemaal blij om even uitgelaten te worden.
We waren alleen wel met 3,maar ik heb alle kopwerk gedaan. De andere 2 zaten continu schouder aan schouder vrijwel op mijn achterwiel. We waren wel allemaal blij om even uitgelaten te worden.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
[gestrektbeen]
Zo, en voor het delen van deze wijsheid heb je jezelf vandaag speciaal geregistreerd? Het forum mag blij zijn met zo'n waardevolle toevoeging.
Sneeuwvlokje..
[/gestrektbeen]
@Mark: zolang die wieltjeszuigers er niet plotsklaps langskomen zit je goed!
Zo, en voor het delen van deze wijsheid heb je jezelf vandaag speciaal geregistreerd? Het forum mag blij zijn met zo'n waardevolle toevoeging.
Sneeuwvlokje..
[/gestrektbeen]
@Mark: zolang die wieltjeszuigers er niet plotsklaps langskomen zit je goed!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dus men mag enkel reageren als men lang op het forum zit. Je reactie zegt meer over jou dan over mij.