Eurosport begint om 13.30 met uitzenden als ik me niet vergis. En aangezien de officiële start tegen 14.00 uur is, denk ik van wel
La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Sporza vanaf 14.40.
Grappig dat Jumbo eerder in deze Vuelta bij eenzelfde actie van Remco zei dat ze zich met zo'n zaken niet bezig hielden en dat er geen plaats was voor zo'n acties bij de uitvoering van hun 'groter plan'. Bredero drukte het passend uit in een one-liner.Slowracer schreef: ↑07 sep 2023 22:17 Sterke sprint van Molano vandaag en Roglic die bij de tussensprint een paar seconden terugpakt. Zou hij dat gedaan hebben als wanhoopspoging of om te laten zien dat hij helemaal klaar is voor de komende etappes? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er van werken niet veel komt morgen (en dat ik wat later thuis kom).
That's the name of the gamelugosi schreef: ↑08 sep 2023 07:22Grappig dat Jumbo eerder in deze Vuelta bij eenzelfde actie van Remco zei dat ze zich met zo'n zaken niet bezig hielden en dat er geen plaats was voor zo'n acties bij de uitvoering van hun 'groter plan'. Bredero drukte het passend uit in een one-liner.Slowracer schreef: ↑07 sep 2023 22:17 Sterke sprint van Molano vandaag en Roglic die bij de tussensprint een paar seconden terugpakt. Zou hij dat gedaan hebben als wanhoopspoging of om te laten zien dat hij helemaal klaar is voor de komende etappes? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er van werken niet veel komt morgen (en dat ik wat later thuis kom).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Normaal zend eurosport eerst samenvatting van de rit van de dag er voor uit, zal dus wschlk 14u30 worden
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik dacht precies hetzelfdelugosi schreef: ↑08 sep 2023 07:22Grappig dat Jumbo eerder in deze Vuelta bij eenzelfde actie van Remco zei dat ze zich met zo'n zaken niet bezig hielden en dat er geen plaats was voor zo'n acties bij de uitvoering van hun 'groter plan'. Bredero drukte het passend uit in een one-liner.Slowracer schreef: ↑07 sep 2023 22:17 Sterke sprint van Molano vandaag en Roglic die bij de tussensprint een paar seconden terugpakt. Zou hij dat gedaan hebben als wanhoopspoging of om te laten zien dat hij helemaal klaar is voor de komende etappes? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er van werken niet veel komt morgen (en dat ik wat later thuis kom).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ook
Vandaag: als het allemaal beetje tegen zit pas de laatste km's van de tourmalet koers.
Ga er wel vanuit dat er in de top 10 van alles gaat verschuiven vanmiddag. Zou het heel knap vinden als Remco vanmiddag nog steeds voor Roglic en eventueel Vingegaard staat. En heel benieuwd wat Kuss gaat laten zien.
Bring it on!
Vandaag: als het allemaal beetje tegen zit pas de laatste km's van de tourmalet koers.
Ga er wel vanuit dat er in de top 10 van alles gaat verschuiven vanmiddag. Zou het heel knap vinden als Remco vanmiddag nog steeds voor Roglic en eventueel Vingegaard staat. En heel benieuwd wat Kuss gaat laten zien.
Bring it on!
Less is bore
-
- Forum-lid
Dit kon wel eens de mooiste etappe van dit jaar worden.
Voor REV hoop ik dat hij niet op de Aubisque al alleen komt te zitten.
Ik verwacht verder dat JV een drie-trapsrakket zal uitvoeren.
Vingegaard gaat vroeg
Kuss blijft in het wiel van REV
en Roglic knalt op de tourmalet.
zin in deze etappe!
Vingegaard gaat vroeg
zin in deze etappe!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of de tegenvaller van het jaar.bankrenner schreef: ↑08 sep 2023 09:37 Dit kon wel eens de mooiste etappe van dit jaar worden.
Vingegaard gaat vroeg
zin in deze etappe!
Iemand moet ook de benen maar hebben om het verschil te maken.
Kuss heeft inderdaad maar 1 taak: vastgeplakt zitten aan het achterwiel van RE. Kuss zou denk ik wel de meest gegunde renner van het jaar zijn als hij het rood kan behouden tot Madrid.
Less is bore