Cannondale
Ziet er mooi uit maar met zo'n mal is wel 100x makkelijker.
Een stuurpen die niet strak op het balhoofd zit, da's pas zonde
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Wie hebben hier eigenlijk hun supersix of caad geslammed? Sterker nog wie hebben de officiële sticker?
Zelf ga ik hem niet slammen en laat de conische spacer eronder zitten (wat me nog een redelijke drop geeft).
Zelf ga ik hem niet slammen en laat de conische spacer eronder zitten (wat me nog een redelijke drop geeft).
Maak joe woar
Ik zei de gek (beide fietsen). Welke sticker?
(Drop valt wel mee, cm of 11-12. Komt door mijn korte pootjes)
Edit: zo dus
(Drop valt wel mee, cm of 11-12. Komt door mijn korte pootjes)
Edit: zo dus
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik ook. Ik heb mijn balhoofdlagers zelfs vervangen door een Cane Creek 40 series waardoor ik een nog lagere spacer heb. Ik ben nu wel gebonden aan Cane Creek lagers vanwege de afwijkende maat.
Die hele slamyourstem community vind ik wel wat overdreven.
Die hele slamyourstem community vind ik wel wat overdreven.
Morgen wordt mijn C'Dale SS afgebouwd. Helaas moet ik zaterdag werken, maar zal zondag even plaatjes trekken.
Het is in elk geval een knalgroene met Lightweight Standard Gen 3's, Sram Red (cannondale edt) en Zero Gravity's.
Kan niet wachten om het ding aan de tand te gaan voelen!
Het is in elk geval een knalgroene met Lightweight Standard Gen 3's, Sram Red (cannondale edt) en Zero Gravity's.
Kan niet wachten om het ding aan de tand te gaan voelen!
Heeft er al iemand problemen gehad met de levering van Cannondale?
Ik heb een CAAD12 105, 6 weken geleden besteld die geleverd moest worden op 21 februari.
Nu heb ik juist gebeld naar mijn FM en deze is weer twee weken uitgesteld door een onderdeel dat niet geleverd kan worden.
Ik heb een CAAD12 105, 6 weken geleden besteld die geleverd moest worden op 21 februari.
Nu heb ik juist gebeld naar mijn FM en deze is weer twee weken uitgesteld door een onderdeel dat niet geleverd kan worden.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
wachten op de remblokken?Jordy1507 schreef:Heeft er al iemand problemen gehad met de levering van Cannondale?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend