Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/mondkapjes
Geweldige instantie, dat RIVM. Ondermijnt gewoon even het kabinetsbeleid
Geweldige instantie, dat RIVM. Ondermijnt gewoon even het kabinetsbeleid
Less is bore
Valt wel mee, denk ik. Ik vind het dragen ook totaal nutteloos, maar doe het wel vanaf vandaag. Ik vind een boete van € 95 weggegooid geld. Dan maar een of ander gesponsord kapje dragen die verder weinig bijdraagt aan de veiligheid. Ik denk ook dat publieke opinie en regels over de grens een grotere bijdrage heeft geleverd aan de plicht dan iets andres.RVV schreef: ↑01 dec 2020 16:38Kees, dovemansoren hiero..k33z schreef: ↑01 dec 2020 16:35 En dat FFP2 masker vervolgens op de juiste manier moeten dragen. Geen baardgroei, na ieder gebruik weggooien, zorgvuldig opzetten, etc.
Hoe wij omgaan met die 'mondmaskers' is werkelijk lachwekkend. Stukjes stof die werkelijk niets doen, die vervolgens veel te lang gebruiken, met onze handen ons gezicht aanraken nadat je net weet ik veel wat hebt aangeraakt, dat kapje dan weer met je vieze handen in je vieze zak stoppen en daarna weer vrolijk opzetten.
Wie gelooft dat dit iets goeds doet.... forget it
Time is on my site.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom is het ook zo’n belachelijke plicht. Nutteloos!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Van harte gefeliciteerd met uw jubileum!! U heeft zojuist voor de 500e keer dezelfde mening verkondigd!!
-
- Forum-lid
Mondmaskers, hét laaghangend fruit der coronamaatregelen.
Voor de regelmakers is het een hele makkelijke maatregel, je legt er niks mee stil en bovendien nog makkelijk te controleren.
De (meeste) mensen voelen zich er wat door beschermd of krijgen het gevoel anderen te beschermen.
Wie het niet draagt kan je lekker verantwoordelijk stellen voor de escalatie van deze pandemie.
Wie maalt er dan nog om of het echt enige bescherming biedt ?
Voor de regelmakers is het een hele makkelijke maatregel, je legt er niks mee stil en bovendien nog makkelijk te controleren.
De (meeste) mensen voelen zich er wat door beschermd of krijgen het gevoel anderen te beschermen.
Wie het niet draagt kan je lekker verantwoordelijk stellen voor de escalatie van deze pandemie.
Wie maalt er dan nog om of het echt enige bescherming biedt ?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kapjes zijn zinloos #501
Scholen sluiten vóór de kerstvakantie wordt weer onderzocht. Dus alle kinderen die dan nog íets van kerst vieren op school dat ook maar ontzeggen? Die daar ook naar toe leven, alles corona proof opgezet
Scholen sluiten vóór de kerstvakantie wordt weer onderzocht. Dus alle kinderen die dan nog íets van kerst vieren op school dat ook maar ontzeggen? Die daar ook naar toe leven, alles corona proof opgezet
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tenenkrommend hoe half NL zomaar over schoolsluiting heen stapt.
De overheid heeft zelf op hun routekaart aangegeven dat het een uiterste beslissing is. Dus sowiso bezopen dat het nu weer op tafel ligt.
De overheid heeft zelf op hun routekaart aangegeven dat het een uiterste beslissing is. Dus sowiso bezopen dat het nu weer op tafel ligt.
Less is bore
Het OMT en het RIVM zijn een beetje vergeten wat hun plek is. Die hebben de afgelopen maanden zo buitenproportioneel veel invloed gehad dat het ze een beetje naar de bol gestegen lijkt te zijn. Dus in plaats van dat dergelijke adviezen eerst achter gesloten deuren goed besproken worden met de beleidsmakers, kiezen deze organisaties ervoor hun adviezen publiekelijk te sturen om zo de maatschappij en de politiek onder druk te zetten.
Ik vind dat een smerig en gevaarlijk spelletje.
Ik vind dat een smerig en gevaarlijk spelletje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Deze tijd is ook de de natte droom voor alle virologen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑01 dec 2020 21:46 Tenenkrommend hoe half NL zomaar over schoolsluiting heen stapt.
Daar ben ik het wel mee eens hoor!!!
Kerstvakantie en vooral de traditie van afsluiten die daarmee gepaard gaat is echt een heel belangrijk moment in een schooljaar (hier spreekt een ex-docent)
Of dat nu de basisschool is, het middelbaar of mbo/hbo. Het is gewoon een afsluiter van een periode, ongeacht de kleur, het niveau of de overtuigingsbasis van de betreffende school!
En zeker nu, in deze tijd waarin het vaccin als nieuwe hoop gezien kan worden voor al die jongeren moet je daar alle ruimte aan geven denk ik vanuit mijn onderwijs hart!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind