Politiek
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Harris wordt echt niet de democratische kandidate.
Veel gezaghebbende democraten gruwen bij het idee dat Harris het zou moeten overnemen.
Zij was wel de uitstekende excuus vice presidente om vele kiezers van kleur over te halen om op Biden te stemmen.
Veel gezaghebbende democraten gruwen bij het idee dat Harris het zou moeten overnemen.
Zij was wel de uitstekende excuus vice presidente om vele kiezers van kleur over te halen om op Biden te stemmen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wie zou het dan moeten doen voor de democraten? Michelle Obama?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Eens
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het zou kunnen dat ze wachten op de conventie en er daar een open strijd tussen kandidaten van maken, dan wordt het een boeltje.
Het probleem met Harris is dat ze erg ver weg staat van de kapitalistische flank van de partij. De progressiviteit daar kunnen ze nog wel mee leven maar haar economische ideologische visie dat is een ander verhaal. Michiel Vos legt dat goed uit hoe zij die binnen de Democraten de touwtjes in handen hebben het kapitalistische model genegen zijn. Daar past Harris dus niet in.
Ze heeft de eerste twee jaar van haar vice-presidentschap het ook niet zo goed gedaan in de ogen van de Amerikaanse burger. Nadien werd het beter. Ik denk ook dat ze meer gaat polemiseren dan Biden.
Volgens de peilingen haalt ze momenteel ongeveer dezelfde score als Biden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je de media vanmorgen moet geloven zijn er toch al de nodige democratische prominenten achter Harris gaan staan.
Wordt allemaal weer heel close gok ik zo, maar heb nu wel klein beetje hoop dat Trump niet gekozen wordt.
Mag van mij prima een Republikeinse president zitten, maar niet deze egoïstische narcist.
Wordt allemaal weer heel close gok ik zo, maar heb nu wel klein beetje hoop dat Trump niet gekozen wordt.
Mag van mij prima een Republikeinse president zitten, maar niet deze egoïstische narcist.
Less is bore
Ik denk dat de échte prominenten (Schumer, Jeffries, Pelosi, Obama, Harrison, Whitmer, Munoz, etc) sjiek wachten totdat ze echt door de conventie is gekozen. Want waarom zou je anders nog een conventie houden?
Dat de wat minder prominente prominenten zich al uitspreken is onderdeel van de strategie om al wat "buzz" te creëeren. Ga er maar vanuit dat dit heel strak geregisseerd wordt (terecht).
Dat de wat minder prominente prominenten zich al uitspreken is onderdeel van de strategie om al wat "buzz" te creëeren. Ga er maar vanuit dat dit heel strak geregisseerd wordt (terecht).
Wie wordt de running mate? Lijkt mij ook een interessante vraag.
- daniel1975
- Forum-lid HC