Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Magic666 schreef:Exact dezelfde (2 stuks) genomen. Gaat snel dan met de matenZorro schreef:Craft Be Active Extreme Windstopper Longsleeve bij Futurumshop gisteravond. Aanbieding voor 34,95 (normaal iets van 70 Euro).
Mazzeltje want gisteravond hadden ze nog alle maten en nu slechts nog XL.
zojuist de XL besteld en paar warme sokken was toch wel koud vanmorgen op de fiets
Sportful Fiandre No Rain. Ik had al wel jacks maar dan alleen wind breaker en niet water repellant en ik ga niet met een compleet dichte regenjas rijden om een broeikas te creeeren. Beetje te duur gekocht (200 Euro) maar kon wel passen hetgeen ik wel wilde aangezien Sportful nogal krap valt. Normaal heb ik maat L maar zelfs XL Sportful Fiandre No Rain zat te strak om de schouders. Ik ga er morgen eens mee rijden (1 onderlaag Craft Extreme lange mouw).
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- fietser1972
- Forum-lid
Via Marktplaats een Tacx T3050 montagestandaard gekocht en een mooie Supra RA30 wielset voor in de crosser. Beide zo goed als nieuw voor een mooie prijs.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Voor mij niet om de hoek, maar op fietsafstand. Deze week misschien toch maar even langs.nijkie schreef: Yep bij Mantel,toch makkelijk sinterklaas winkel om de hoek.
bijna-OT: Nieuwe custom race bidonhouders van Elite.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En waren ze warm genoeg ?nijkie schreef:Gribgrab neopreem handschoenen in de aanbieding €34,95.
Ik ben vanochtend na 12 km omgekeerd, handschoenen niet warm genoeg, begon echt zeer te doen.
72km gereden worden wel vochtig van binnen maar geen koude handen.Wiliertoerist schreef:En waren ze warm genoeg ?nijkie schreef:Gribgrab neopreem handschoenen in de aanbieding €34,95.
Ik ben vanochtend na 12 km omgekeerd, handschoenen niet warm genoeg, begon echt zeer te doen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.